رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان همزمان با سایر استان های کشور 30 تیرماه سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۵۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 15 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛دکتر علی دل پیشه با اعلام این خبر اظهار داشت: هفتمین دوره این انتخابات در 30 تیرماه سال جاری با تعداد 44 شرکت کننده در استان برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: از مجموع کاندیداهای این دوره، گروه پزشکان 24 نفر، گروه دندانپزشکی 7 نفر، گروه داروسازی4 نفر، گروه مامایی 3 نفر، گروه آزمایشگاه 3 نفر و گروه کارشناسان پروانه دار 3 نفر شامل کارشناسان بینایی سنجی، شنوایی سنجی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و تغذیه در این انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات نظام پزشکی به صورت استانی برگزار می شود، الکترونیکی شدن رای در این دوره باعث می شود که از سفر کاندیداها و افراد رای دهنده به مرکز استان و اتلاف وقت و هزینه این عزیزان جلوگیری گردد.
 
وی بیان کرد: ماهیت کار جامعه پزشکی در خدمت رسانی به جامعه و تاثیر گذاری مثبت در سلامت آنان است بنابراین با توجه به ارتباط مستقیم و بی واسطه این قشر با مردم، لازم است انتخابات نظام پزشکی با حضور فعال گروه پزشکان و سایر گروه های ذیصلاح برگزار شود تا علاوه بر ارتقاء کیفیت خدمات سلامت، نظام پزشکی بتواند به بهترین وجه ممکن به وظایف و رسالت خود عمل کند.
 
دکتر دل پیشه یادآور شد: اعضای نظام پزشکی برای شرکت در انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی باید از طریق تلفن همراه شخصی، شماره ملی خود را به سامانه 2000190 ارسال کرده و کد 12 رقمی را دریافت نمایند و با آن کد در سامانه انتخابات به آدرس entekhabat.behdasht.gov.ir رای خود را از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر روز سی ام تیرماه ثبت کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار