حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:گفت: دشمنان این نظام و ازناب داخلی آنها راهبرد خود را ایجاد تفرقه در صفوف دوستداران و دلسوزان این انقلاب قرار داده و می خواهند در صفوف مستحکم مردم و مسئولان رخنه کنند ولذا در این شرایط حساس همه باید با احساس مسئولیت و ایستادن پشت سر رهبر معظم انقلاب به مقابله با این تهدیدها برویم.
کد خبر: ۴۵۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 14 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: مقامات کنونی ایالات متحده همانند مسئولان قبلی این دولت مستکبر همواره زبان به تهدید ملت و نظام اسلامی دراز و عنوان می کنند تنها راه مقابله با سیاست های جمهوری اسلامی و جلوگیری از صدور پیام انقلاب به سایر ملت های آزاده عالم براندازی این نظام است.
 
وی افزود: این سیاست در طول 39 سال گذشته از سوی دولت های مختلف این کشور، علیه ایران اسلامی دنبال شد و انواع راهبردهای نظامی، محاصره اقتصادی و انزوای سیاسی را برای تحقق این هدف خود بکار گرفتند ولی نه تنها در رسیدن به این هدف شوم موفق نبوده اند بلکه ایران اسلامی روز به روز جایگاه و اقتدار خود را در عرصه بین المللی و جهانی بیشتر کرده است.
 
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: ترامپ نیز از روز نخست آغاز بکار به اشکال مختلف تلاش کرد سیاست های تخریبی خود علیه کشورمان را اجرایی کند ولی بداند ملت ایران گردنه های بسیار سخت تر را پشت سر گداشته و برای ادامه مسیر امام و شهدا در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مستحکم و پابرجا ایستاده است.
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خصومت تاریخی دولت فرانسه با ملت ایران در طول سالیان گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این دولت در طول سال های پس از انقلاب به مامن و مکانی برای گرد هم آمدن اعضای گروهک منحوس و تروریستی منافقین تبدیل شد.
 
به گفته وی، طی روزهای گذشته نیز نشستی با حضور برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در این کشور برگزار شد که می طلبید دستگاه دیپلماسی کشورمان برخورد قاطع تری با مقامات این کشور نسبت به اقدامات تحریک آمیز و مخرب فرانسوی ها علیه کشورمان داشته باشند در شرایطی که بسیاری از قراردادهای اقتصادی ایران هم اکنون با فرانسوی ها منعقد می شود، اجازه ندهیم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی این کشور را مکانی برای اقدامات خود برضد ایران اسلامی قرار دهند.
 
وی اضافه کرد: امروز دست فتنه گران سال های 78 و 88 در دست منافقین و تروریست های وهابی و تکفیری است و تلاش می کنند با لباس جدید و طراحی های نوین اقدامات خود را اجرایی کنند ولی با حضور امت حزب الله ایران توطئه های آنان ره به جایی نخواهد برد.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام هرگونه تلاش برای تضعیف جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی را محکوم کرد و یادآور شد: این نهاد انقلابی امروز به خواری در چشم دشمنان انقلاب برای دستیابی به توطئه های آنها تبدیل شده و تا زمانیکه این نهاد نظارت خود را بر قوانین و مقررات در چارچوب شرع مقدس و قانون اساسی تداوم دهد، دشمنان نمی توانند به اهداف پلید خود دست یابند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: مهمترین عامل برای تداوم راه انقلاب تلاش در قطع وابستگی خارجی در عرصه های مختلف و خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم است و هر چه بتوانیم رضایت مردم بویژه اقشار مستضعف جامعه را کسب کنیم رضایت الهی را جلب کرده ایم و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم گذاشت./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار