امام جمعه آبدانان گفت: انحراف از خط ولایت و بی توجهی به تذکرات رهبری باعث خسران، پشیمانی و ذلت و اجرای منویات رهبری، زمینه ساز عزت و اکرام است.
کد خبر: ۴۵۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 14 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آبدانان اظهار کرد: تشخیص، مدیریت و مهار فتته های سال های 78 و 88، مدیریت تکلیف مدارانه پذیرش قطعنامه 598 و طراحی و تاسیس مجلس با برکت خبرگان از نعمت های ماندگار رهبری در راس انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی مجاهدت تشکیلاتی را از شاخصه های وجود مقدس امام صادق(ع) دانست و افزود: مکتب انسان ساز اسلام و مذهب پویای تشیع مرهون جهاد علمی حضرت امام جعفر صادق(ع) است.
 
خطیب نماز جمعه آبدانان با تبریک سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان اضافه کرد: تشکیل این شورای بسیار اثرگذار و با اهمیت یکی از ابتکارهای دور اندیشانه حضرت امام (ره) است که پاسداری از اصول قانون اساسی و اساس اسلام ناب محمدی (ص) و تعیین رهبری از مهمترین رسالت آن است.
 
حجت الاسلام حاجیلری با تبیین خباثت های آمریکا و عناد آن با نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنی نظام سلطه با نهاد سپاه پاسداران و دیگر نهادهای انقلابی نشانه تاثیرگذاری این ارگان های مردمی است.
 
وی فرا رسیدن هفته مالیات را تبریک گفت و یادآور شد: پرداخت مالیات مظهر اقتصاد مقاومتی و امانتی است که ادای آن از نظر شرع و قانون واجب و لازم است./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار