همایش اصلاح طلبان، امروز پنج شنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۶ در سالن تلاش وزارت کار با حضور هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸ 13 July 2017
در این همایش که به ریاست دکتر عارف برگزار گردید سایر اعضای شورای عالی از جمله حجت الاسلام موسوی لاری ، مرعشی، مبلغ، میرلوحی و... حضور داشتند.
 
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر جواد شرف خانی سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام خبر فوق گفت: در این نشست برخی از اعضای هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان ایلام، دکتر جلال میرزایی نماینده مجلس و عضو فراکسیون امید و سه نفر از منتخبین شورای شهر ایلام شامل آقایان مظفر میرزاد، پیمان اقبالی و خانم مریم جهانبخشی حضور داشتند و آقای مهرداد داوری علی رقم اعلام آمادگی برای حضور در این همایش اما امکان حضور پیدا نکرد.
 
همچنین در این نشست آقای حبیب الله دارابی رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام به ارائه سخنرانی پرداخت.
 
وی گفت: شورای سیاستگذاری ایلام در انتخابات مجلس با حمایت قاطع از دکتر جلال میرزایی باعث شد که ایشان در میان کاندیداها، حایز بیشترین رای گردیدو اکنون هم از اعضای موثر فراکسیون امید میباشد.
 
دارابی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت : دوستان اصلاح طلب استان در این انتخابات سنگ تمام گذاشت و بصورت فعال در تمام شهرستانهای استان باعث شدید که آقای دکتر روحانی رای خیلی خوبی کسب کند.
 
وی گفت : تشکیل این شورا در استانها، توقعات و انتظارات را در بین مردم از از شورای اصلاح طلبان بالا برده است، در حالیکه شورا عملا اختیاری ندارد و اغلب مدیران استان با برنامه ها و اهداف دولت همسو نیستند.
 
دارابی افزود: الان که قرار است کابینه جدید شکل بگیرد مردم امیدوار شده اند و تقاضای شورایهای استانی این است که در چنین وضعیتی مدیران استانها حتما با هماهنگی و مشورت شورای اصلاح طلبان  انجام شود.


دکتر جلال میرزایی نماینده مجلس و عضو فراکسوین امید یکی دیگر از سخنرانان این همایش ملی بود.

این نماینده مجلس الگوی کار تشکیلاتی و جمعی موفق را در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان دانست و گفت نتیجه آن را در انتخابات مجلس دهم، ریاست جمهوری و شوراها داشتیم.

وی در ادامه گفت: لازمه کار تشکیلاتی احترام به خرد جمعی و نظر اکثریت است.

جلال میرزایی در ادامه با اشاره به آراء اصلاح طلبان گفت: باید این سرمایه اجتماعی که مردم به اصلاح طلبان اعتماد کرده اند را حفظ کنیم.
 
جلال میرزای یادآور شد: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان بحث مدیریت استان دارند و برای حفظ سرمایه های اجتماعی باید روی اینها که مسائل مهمی هم هستند تمرکز کنیم.

وی در خصوص تنظیم رابطه بین اصلاح طلبان و دولت گفت: شورای عالی سیاستگذاری بحث انتخاب وزرا را در پیش دارند، شوراهای اسلامی شهر بحث انتخاب شهردار و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان بحث مدیریت استان دارند و برای حفظ سرمایه های اجتماعی باید روی اینها که مسائل مهمی هم هستند تمرکز کنیم.


 این نماینده مجلس گفت شورای سیاستگذاری و فراکسیون امید برای پیروزی دولت هزینه های زیادی متحمل شده اندو اگر وزیری  انتخاب شود که جهت گیری سیاسی او مشخص نباشد این به سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ضربه میرساند.
 

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام موسوی لاری خطاب به دکتر میرزایی با اشاره به مواضع شفاف و عملکرد مثب و قابل تائید او گفت : در مجلس خوش درخشیدی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار