سرهنگ رضا همتی زاده؛
رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح امنیت اخلاقی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 13 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق عموم مردم، برخورد پلیس با رفتارهای کجروانه و به دور از هنجارهای اسلامی است.  

وی افزود: در جامعه اسلامی طبیعتاً هنجارهای اسلامی حکمفرماست و هرگونه دهن کجی به این هنجارها احساسات عمومی مردم را جریحه دار می کند و مردم خواهان برخورد با این رفتارها هستند.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: در حوزه فعالیت های پلیس راه استان ایلام برابر قانون با هرگونه رفتار خلاف قانون و مقررات که در تقابل با اخلاق عمومی جامعه باشد برخورد قاطع خواهد شد.

وی تصریح کرد: اقداماتی همچون کشف حجاب در داخل وسایل نقلیه، سگ گردانی، رانندگی با تولید صدای نامتعارف و آلودگی صوتی از طریق سامانه های صوتی یا بلندگوی نصب شده در وسایل نقلیه، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم غیرقابل تحمل بوده و برابر قانون با آنها برخورد، در برخی موارد به مراجع قضایی معرفی، و وسیله نقلیه متخلف توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان گفت: در راستای پیشگیری از این موضوعات وسایل نقلیه دارای شیشه دودی غیرمجاز و تست کنترل سلامت رانندگان به برای عدم استفاده از مواد روانگردان و الکلی نیز در دستور کار قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار