رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان گفت: نمایشگاه عکس و پوستر سیر تاریخی پوشش و حجاب در جهان در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ایوان تا اخر تیرماه پذیرای علاقه مندان مسائل فرهنگی و روندهای تاریخی است.
کد خبر: ۴۵۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 12 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ علی صحرایی  اظهار کرد: در این نمایشگاه مفاهیم و مصادیق حجاب و پوشش از 300 سال قبل از میلاد مسیح تاکنون در قالب عکس و پوستر بررسی و ارائه شده است.
 
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ، آشنایی بیشتر با رخدادهای تاریخی در این حوزه و همچنین ارائه ارزش‌های اسلامی در قالب هنر عنوان کرد.
 
وی افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی برای عموم مردم و به خصوص پژوهشگران مبحث حجاب و عفاف است تا بتوانند با بسیاری از مباحث تاریخ حجاب که کمتر در جامعه معرفی شده آشنا شوند.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایوان‌ گفت: حجاب در طول تاریخ همواره در معرض هجمه‌های فرهنگی برای سست کردن اعتقادات و ارزش‌های دینی قرار گرفته و در این نمایشگاه تلاش شده گوشه‌ای از این وقایع با زبان هنر به نسل جوان منتقل شود.
 
صحرایی یاداوری کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در زمینه حجاب وعفاف و در راستای ترویج و گسترش این فرهنگ سبب می شود زنان بتوانند هم به حفظ حجاب و عفاف خود پرداخته و هم در مسیر رشد و توسعه جامعه خود به ایفای نقش بپردازند.
 
این نمایشگاه که به مناسبت هفته حجاب و عفاف از نوزدهم تیر ماه جاری گشایش یافت تا 29 تیر همه روزه از ساعت هشت صبح تا 18 عصر دایر است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار