مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون220 انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای این استان شناسایی و قطع شده است.
کد خبر: ۴۵۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 09 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله تیموری  اظهار کرد: با هماهنگی بعمل آمده اکیپ شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز و شناسایی مشترکان پرمصرف در مناطق روستایی راه اندازی شده است.
 
وی افزود: این اکیپ ها در گشت های مستمر خود موفق به شناسایی تعدادی انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان شدند که این انشعابات غیر مجاز بلافاصله قطع شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام با اشاره به انشعاب های غیر مجاز آب در سطح استان و عزم این شرکت برای برخورد با متخلفان یادآور شد: انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی های مکرر در این مناطق می شود.
 
تیموری تاکید کرد: روستاییان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز با شماره تماس گویای 1523 یا سامانه پیامکی 30004618464646 مورد تخلف را به اطلاع این شرکت برسانند تا ماموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.
 
وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب بخصوص در فصل گرما توسط مشترکان روستایی گفت: هم اینک آبرسانی به 56 روستا به صورت سیار انجام می شود که در پیک مصرف و فصل گرما این تعداد تا 100 روستا نیز افزایش می یابد.
 
تیموری اضافه کرد: با توجه به فصل گرما تا کنون در تامین آب شرب روستاییان با مشکل جدی مواجه نشده‌ایم، از روستائیان درخواست داریم با آبداران همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشند تا تابستان را بدون قطع آب سپری کنیم.
 
به گزارش ایرنا، تعداد کل مشترکان آب روستایی استان 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار، 885 را مشترکان عمومی و ادارات، یک هزار و 587 را مشترکان تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 مشترک را بخش مسکونی تشکیل داده است.
 
منابع تامین آب روستایی ایلام 166 منبع است که 105 مورد آن را چشمه ها و 61 مورد را چاه و قنات تشکیل داده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار