مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه انتقال در استان ایجاد شده بود که تنها ۲۰۰ کیلومتر ان در سال ۹۵ اجرا شده است.
کد خبر: ۴۵۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 09 July 2017
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون ۷۲۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه آب و فاضلاب روستایی در استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش تابناک ایلام ؛نورالله تیموری در نشست اعضای شورای مدیریت بحران استان افزود: ۴۹۸ روستا با جمعیت ۱۷۵ هزار نفر تحت پوشش آب و فاصلاب روستایی استان هستند که از ۱۲۰ روستایی که تامین سیار می‌شدند با تزریق اعتبارت چشمگیر  با بهره برداری از پروژه‌ها ، آبرسانی به ۵۰ روستا در پایان سال ۹۵ انجام شده است.

وی اضافه کرد: قیمت تمام شده در استان برای آبفار ۱۵ هزار ریال است ولی تنها دو هزار ریال در قبوض از مردم دریافت می شود که می طلبد مردم در مصرف مدیریت بهتری داشته باشند.

مبالغ بلاعوض سیل تا پایان تیرماه به حساب ها واریز می شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز در این نشست گفت: در جریان سیل آبان ماه ۹۴ حدود ۱۹ هزار منزل خسارت دید که تاکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده و تا پایان تیر ماه نیز ۲۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به حساب افراد واجد شرایط واریز می شود.

فریادرس شهبازی تاکید کرد: مبالغ بلاعوض تا پایان تیرماه به حساب ها واریز و پیامک آن ارسال می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به بنیاد مسکن نیست.

وی اظهار کرد: به خودروهای خسارت دیده نیز ۱۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود و کسانیکه در اثر صاعقه نیز دچار خسارت شده اند مبلغی دریافت می کنند.

 ادارات در خارج از ساعت اداری وسایل سرمایشی را خاموش کنند

هادی شیرخانی مدیر عامل شرکت برق استان ایلام نیز در این نشست گفت: مصرف برق تابع شرایط جوی و دماست و با شروع تابستان به شدت بالا رفته و در مرز بحران هستیم.

وی افزود: افزایش مصرف در شهرستان های جنوبی استان از فروردین ماه آغاز شده و هم اکنون در سراسر استان از پیش بینی ها نیز فراتر رفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام تاکید کرد: هم اکنون میزان مصرف از ۳۴۱ مگاوات بالاتر رفته در حالیکه پیش بینی ها حکایت از مصرف ۳۰۰ مگاواتی داشت و مجبور شدیم برای جلوگیری از خاموشی از مولدهای دیزلی که بیش از ۵۰ سال عمر داشته و غیر اقتصادی هستند، استفاده کنیم./م

مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار