مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از احداث هفت فضای آموزشی در جوار مجتمع های مسکن مهر مناطق مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 05 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید هژبری اظهار کرد: این تعداد مسکن با 12هزار و 830 متر مربع زیربنا در شش شهرستان استان احداث شده اند.
 
وی با بیان اینکه برای ساخت این مدارس 50میلیارد ریال اعتبار تاکنون هزینه شده، گفت: تکمیل ساخت این فضاهای آموزشی نیازمند 137میلیارد ریال اعتبار دیگر است.
 
وی اضافه کرد: تکمیل فضاهای آموزشی جوار مسکن های مهر شهرستان های ایلام، دره شهر و مهران در اولویت قرار داشته و پیش بینی می شود مدارس شهرستان های ایلام و دره شهر تا پایان امسال به بهره برداری برسند.
 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام همچنین گفت: علاوه بر واحدهای مسکن ایلام اکنون در مناطق جنوب و غرب شهر ایلام نیاز به احداث مدارس جدید وجود دارد.
 
به گفته وی، این مناطق شهری (جنوب و غرب) حداقل نیازمند احداث سه فضای آموزشی جدید هستند که برای رفاه حال مردم این مناطق باید هر چه زودتر در این خصوص اقدام کرد.
 
وی به ضرورت احداث مدرسه در جوار مسکن مهر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس قانون راه و شهرسازی باید فضای جنبی مسکن مهر برای احداث مسجد، درمانگاه و مدرسه را فراهم کند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار