فرماندار ملکشاهی گفت: جاده های دسترسی به مناطق روستایی این شهرستان در راستای توسعه و رونق مناطق بهسازی و روکش آسفالت می شود .
کد خبر: ۴۵۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 02 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی اظهار کرد: کار روکش آسفالت و بهسازی محور ارتباطی روستای باولک از توابع بخش گچی به طول سه و نیم کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد ریال به اتمام رسیده و هم اکنون تردد در این مسیر به سهولت انجام می گیرد.
 
وی افزود: به زودی عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی روستای وره و خوشادول شوهان از توابع بخش مرکزی به طول هفت کیلومتر و با اعتبار 10 میلیارد ریال آغاز خواهد شود.
 
قاسمی روکش آسفالت و بهسازی محور ارتباطی روستای اما به شهر مهر مرکز بخش گچی به طول سه کیلومتر و اعتبار پنج میلیارد ریال را از دیگر برنامه های اجرایی در سال جاری برشمرد.
وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین پروژه های راهسازی شهرستان واریانت جاده ترشابه است که برای این پروژه 70 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
 
فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: برای این پروژه مهم که نقش تعیین کننده ای در روان سازی بار ترافیکی زائران اربعین حسینی خواهد داشت تاکنون بیش از 40 میلیارد ریال هزینه شده و 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
قاسمی توسعه و ارتقای محورهای ارتباطی ملکشاهی را کلید توسعه و رونق شهرستان ملکشاهی دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در حوزه راهسازی صورت گرفته و بیش از 90 کیلومتر از محورهای ارتباطی شهرستان بهسازی و روکش اسفالت شده است.
 
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و 100 کیلومتر جاده فرعی و 70 کیلومتر جاده روستایی محور های ارتباطی این شهرستان را تشکیل داده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار