امام جمعه آبدانان گفت:عید سعید فطر را یک محشر مبارک و قرارگاه الهی عنوان کرد و افزود: آمریکا و اسرائیل منشا تمام مظالم عالم بشریت و بانی و باعث همه شرارت ها و مصائب موجود در عصر کنونی هستند.
کد خبر: ۴۴۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 26 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام حسین حاجیلری روز دوشنبه در خطبه های نماز عید فطر شهر آبدانان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی عبادات بندگان خدا اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت شیرین با فضیلتی است تا بندگان خدای سبحان از خوان گسترده و با برکت خالق خویش بهره مند شوند که این آیین مهمانی و میزبانی رازق و مرزوق در روز عید فطر به اوج می رسد و متجلی می شود.
 
 
امام جمعه آبدانان با تجلیل از مقام رزمندگان و مجاهدان و امنیت آفرینان کشور اضافه کرد: خباثت سردمداران نظام سلطه با هدایت آمریکا و سوء استفاده از حاکمان نادان عرب، جنگ خانمانسوزی را در منطقه راه انداخته اند که هم مهمترین موضوع جهان اسلام یعنی ماجرای دردآور فلسطین را در سایه قرار داده و هم خون مردم بی گناه یمن، سوریه، عراق و افغانستان را بدست گروه های تکفیری را بر زمین می ریزد.
 
حجت الاسلام حاجیلری سپس افق آینده جامعه را امید بخش خواند و تاکید کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مدیران و هوشیاری و موقعیت شناسی آحاد مردم مهمترین ضرورت انقلاب و راهبرد امروز کشور است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار