البته امروز نیز برای اولین بار نام موسسه اعتباری ثامن در سایت بانک مرکزی قرار گرفت.بانک مرکزی نام موسسه اعتباری ثامن را قبل از دریافت مجوز وارد سایت بانک مرکزی کرد تا به شایعات پیرامون این موسسه پایان دهد.
کد خبر: ۴۴۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 25 June 2017
درطول یکی دو ماهه اخیر ،هر از چند گاهی شایعاتی در خصوص ایجاد مشکل در مسیر فعالیت موسسات مالی واعتباری در فضای مجازی ورسانه ای کشور دست به دست شده ومشکلاتی رابرای این موسسات و سپرده گذاران رقم زده است .
 
به گزارش تابناک ایلام ،صرفنظر از اینکه موسسات مالی واعتباری فاقد مجوز در خلال سالهای اخیر چه مشکلاتی به اقتصاد کشور و سپرده گذاران تحمیل کرده است ،اما این موضوع در حال حاضر به اهرم فشار و ابزاری برای سوء استفاده و تسویه حساب های سیاسی وایجاد فشار بر سایر موسسات دارای مجوز وحتی بانکها مبدل شده است.
 
این روزها شایعه هدفمند ورشکستگی وایجاد  مشکلات مالی از موسسات مالی واعتباری غیرمجاز به سمت موسسات مالی واعتباری مجاز و حتی برخی بانکهای خصوصی ودولتی  تغییر مسیر داده و تا حدودی برای ادامه فعالیت این موسسات مالی  مشکلات جدی را رقم زده است .
 
پس از آنکه  با حمایت های به موقع بانک مرکزی ،شایعه سازان نتوانستند به اهداف از پیش ترسیم شده در خصوص ورشکستگی موسسه اعتباری نور دست یابند ،این افراد وگروههای خاص ،موسسه مالی واعتباری قدرتمند "ثامن" را هدف بعدی شایعه سازی خود قرار دادند .
 
هر چند در آغازین روزهای انتشار این شایعه حجم عظیمی از سپرده گذاران با حضور درمقابل شعب این موسسه در استانهای تهران ،قزوین و کرج ،بخشی از سپرده های مالی خود را از شعب این موسسه دریافت نمودند ،اما با واکنش به موقع بانک مرکزی ودولت وحمایت از این موسسه ،این بار نیز تیر شایعه سازان به سنگ خورد.
 
البته امروز نیز برای اولین بار نام موسسه اعتباری ثامن در سایت بانک مرکزی قرار گرفت.بانک مرکزی نام موسسه اعتباری ثامن را قبل از دریافت مجوز وارد سایت بانک مرکزی کرد تا به شایعات پیرامون این موسسه پایان دهد. باید گفت این اقدام بانک مرکزی می تواند پایانی باشد بر تمامی شایعه سازی ها مبنی بر غیر مجاز بودن موسسه مالی واعتباری ثامن.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار