مسئول تیم موی تای استان ایلام و مربی اعزامی این تیم به مسابقات بین المللی ارمنستان از قهرمانی تیم موتای استان ایلام در این مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 25 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سجاد حیدری اظهار کرد: تیم منتخب موی تای استان ایلام با حضور در مسابقات بین المللی قفقاز در کشور ارمنستان توانست با اقتدار عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.
 
وی افزود: تیم موی تای اعزامی ایلام به مسابقات بین المللی جام قفقاز شهر ایروان ارمنستان با مربیگری اینجانب و حضور چهار ورزشکار ایلامی موفق شد با کسب چهار مدال طلا و یک نقره سکوی قهرمانی را از آن خود کند و اولین افتخار بین المللی را برای این رشته در استان کسب کند.
 
حیدری یادآور شد: در این دوره از رقابت ها آقایان علی امیری در رده سنی بزرگسالان، محمدباقر مرادبیگی در سنگین وزن، امیر نظری و سروش اکبری در رده نوجوانان با کسب چهار مدال طلا و یزدان ناصری در رده سنی نوجوانان با کسب یک مدال نقره تیم ایلام را قهرمان مسابقات کردند.

مربی تیم موی تای ایلام گفت: در این دوره از مسابقات 17 تیم از هفت کشور حضور داشتند که بیشترین ورزشکار مربوط به کشور ارمنستان با 90 نفر بود.
 
حیدری با بیان اینکه 135 ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند، افزود: در این مسابقات آقای علی امیری که عضو تیم ملی کشورمان است به عنوان بهترین بازیکن در رده سنی بزرگسالان شناخته شد و تندیس طلایی بهترین مبارز را دریافت کرد.
 
شایان ذکر است، مسابقات بین المللی جام قفقاز قزاقستان با شرکت هفت کشور ایران، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، ازبکستان و تاجیکستان با حضور 135 ورزشکار در قالب 17 تیم در ایروان ارمنستان برگزار شد و تیم ایلام به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به مقام قهرمانی رسید./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار