فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: سارقان حرفه‌ای کابل‌های برق بخش سیوان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۴۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 25 June 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حمید فتاحی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از صاحبان واحدهای مرغداری و نیز ساکنان روستاهای بخش سیوان و دهستان میشخاص و اداره برق شهرستان ایلام مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق ، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مسؤول اضافه کرد: مأموران پاسگاه انتظامی بخش سیوان با همکاری خوب مردم توانستند در کمترین زمان ممکن سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف 25 کلاف کابل برق مربوط به منازل مسکونی و واحدهای مرغداری منطقه خاطرنشان کرد: در این مأموریت تعداد دو سارق حرفه‌ای دستگیر و مقدار بیش از 500 متر کابل برق، یکدستگاه موتورسیکلت و تعدادی ابزار قطع برق کشف شد.

فتاحی افزود: سارقان با استفاده از ابزار برش و نیز دستکش‌های عایق اقدام به قطع کابل‌های برق کرده که با توجه به اقدام سریع پلیس تمام کابل‌های سرقت شده قبل از فروش کشف شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از ساکنان بخش سیوان خواست کسانی که دارای شکایت مشابه در این زمینه هستند به منظور شناسایی اموال خود به پاسگاه انتظامی بخش سیوان مراجعه کنند.

وی با تشکر از اعتماد و همکاری مردم گفت: بنابر اعترافات موجود، سارقان بیشتر منازل و واحدهایی که فاقد سکنه و نگهبان بوده‌اند را مورد دستبرد قرار داده‌اند ، از صاحبان واحدهای صنف دامداری‌ها و مرغداری‌ها خواست به منظور پیشگیری از سرقت، ضمن تجهیز کردن واحدهای خود به سیستم‌های هشدار دهنده از عوامل نگهبان استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار