جلال میرزایی ؛
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با انتقاد از اهانت‌های صورت گرفته به رییس‌جمهوری و نایب رییس مجلس در جریان راهپیمایی روز قدس، هرگونه مشابهت‌سازی میان روحانی و بنی‌صدر را خطرناک دانست.
کد خبر: ۴۴۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 24 June 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ جلال میرزایی با انتقاد از اهانت‌های صورت گرفته به رییس‌جمهور و نایب رییس مجلس در مراسم روز قدس امسال، اعلام کرد: متاسفانه جریانی که در انتخابات شکست خورد، دست به چنین واکنش‌های ناشی از عصبانیت می‌زند که به نظر می‌رسد بسیار برای کشور خطرناک باشد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه پروژه این دوستان در انتخابات شکست خورده، از هر بهانه‌ای برای تخریب رییس‌جمهوری استفاده می‌کنند. آنچه در روز قدس امسال شاهد بودیم، بسیار نسنجیده است.

او با بیان اینکه روز قدس می‌تواند بنابر بیانات مقام معظم رهبربی به فرصتی برای نزدیک شدن دیدگاه‌ها تبدیل شود، افزود: در تهران و برخی شهرستان‌ها شاهد بودیم که جریان شکست خورده در انتخابات سعی دارد همین محورهای وحدت‌بخش را نیز به عامل اختلاف تبدیل کند.

او همچنین به شعارهایی که درباره سند ۲۰۳۰ بیان شد، اشاره کرد و گفت: مناسبت روز قدس هیچ ربطی به موضوع سند یونسکو یا همان سند ۲۰۳۰ ندارد. روز قدس مربوط است به حمایت از مظلومان و آوارگان فسطینی است و نباید آن را به یک موضوع اختلاف جناحی تبدیل کنیم./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
مثل اینکه یادشان رفته دکترروحانی رای4 2 میلیون نفرانسان واقعی روپشت سرش داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار