اداره کل استاندارد استان ایلام اعلام کرد: تجهیزات بازی مستقر در شهربازی و زمین های بازی و پارک های بازی شهرستان ایلام فاقد ایمنی و فاقد استانداردهای لازم اند.
کد خبر: ۴۴۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 24 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ تجهیزات بازی و وسایل بازی از سال  1387 مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار گرفته است. از این سال اداره کل استاندارد استان به صورت جدی فعالیت های نظارتی خود را بر این تجهیزات در سطح استان آغاز نموده و در این مسیر به کرات فاقد ایمنی و فاقد استاندارد بودن  وسایل و تجهیزات را به مالکین، بهره برداران و شهردار محترم اعلام نموده است، لیکن تاکنون متاسفانه اقدام موثری از سوی این عزیزان صورت نگرفته است.
 
 به دلیل حساسیت موضوع و دل نگرانیهای استاندارد مبنی بر عدم ایمنی تجهیزات بازی و همچنین تاکید خطراتی که در کمین همشهریان عزیز هست به مالکین و بهره برداران و شهردار محترم،  در  ادامه  کنترل ها و نظارت های خود، در سال جاری مجددا وضعیت ایمنی  و کیفیت تجهیزات مورد بررسی قرار گرفته و برای چندمین بار به مسئولین مربوطه تذکر داده  شده است.
 
بدیهی است با توجه به تذکرات مستمر استاندارد و عدم توجه به آن، عواقب هر گونه استفاده غیر مجاز و بروز حادثه احتمالی، به عهده بهره برداران، مالکین و شهرداری محترم ایلام خواهد بود. /م                                                                                                                                    
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار