سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از ارسال یک هزار و 100 اثر به دبیرخانه دومین هفته قرآن و عترت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 24 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ عظیم ایدی روز شنبه در نشست خبری برنامه های هفته قرآن و عترت اظهار کرد: این آثار از فعالان قرآنی استان در سه بخش نمایشگاهی، رقابتی و جشنواره‌ای و جنبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
 
وی تولید و ارائه دستاوردهای قرآن و عترت (ع) و جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مراکز و موسسه های مردمی استان را از اهداف برگزاری این برنامه برشمرد و تاکید کرد: بخش های رقابتی هفته قرآن و عترت این اداره کل شامل حفظ و تلاوت، جشنواره آواها و نغمات آیینی قران کریم، مقاله‌ نویسی و انشاء نویسی، شعر و داستان کوتاه و هنرهای تجسمی اعلام کرد.
 
به گفته ایدی، همچنین در حاشیه این برنامه که از 10 تیر ماه همزمان با سالروز آزاد سازی مهران آغاز می شود، نمایشگاهی از دستاوردهای قرآنی استان ایلام نیز دایر و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این آیین برگزاری دومین هفته قرآن و عترت ایلام را فرصتی برای تقویت روحیه قرآنی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد.
 
علی محمد نیاکان، برگزاری جشنواره تاتر شرهانی، جشن نوروزگاه، حمایت از آثار مؤلفان، برگزاری جشنواره رضوی، تکریم مفاخر فرهنگی، جشنواره های موسیقی و غیره در سطح استانی، منطقه ای، ملی و بین المللی را از جمله برنامه های این اداره کل برای سال جاری برشمرد.
 
در این نشست مقرر شد در یکی از روزهای برگزاری هفته قرآن و عترت ایلام که به عنوان قرآن و رسانه نامگذاری شده است از خبرنگاران فعال حوزه قرآن استان ایلام تجلیل شود.
 
 نخستین هفته قرآن و عترت استان ایلام بهمن ماه سال 94 برگزار شد و در آیین اختتامیه آن نیز از 91 فعال قرآنی استان تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار