مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان ایلام جام رمضان به میزبانی شهرستان ایلام در سالن شهدای قلاویزان با قهرمانی تیم کاراته ایلام به پایان رسید.
کد خبر: ۴۴۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 24 June 2017
رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: این مسابقات در راستای بزرگداشت ماه مبارک رمضان با حضور 171 ورزشکار در قالب 12 تیم با حضور معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
 
 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کریمی راد  اظهار کرد: در پایان این مسابقات در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش انفرادی و رشته کومیته برگزار شد و پس از تیم ایلام، تیم های بدره و مهران به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند ضمن اینکه به نفرات اول تا سوم نیز مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.
 
وی ضمن تقدیر از نایب رئیس هیات کاراته استان ایلام و مسئول برگزاری مسابقات افزود: از داوران و کادر اجرایی نیز تقدیر و حق الزحمه آنان پرداخت شد.
 
کریمی راد یادآور شد: همچنین هشتم و نهم تیر ماه جاری مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی رده سنی نونهالان در بخش آقایان برگزار می شود و کاراته کاهای ایلامی نیز در این مسابقات حضور دارند.
 
به گفته وی، 20 تا 24 تیر ماه نیز تعداد 250 کاراته کای ایلامی در مسابقات بین المللی جام دوستی در 2 بخش آقایان و خانم ها به میزبانی کرمانشاه حضور خواهند داشت.
 
مسابقات جام رمضان بانوان استان با حضور 12 تیم و 171 ورزشکار در سالن قلاویزان ایلام برگزار شد.
 
 هیات کاراته استان ایلام دارای یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از 700 نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه 6 هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار