آقایان مسئول؛
هیچ چیز بدتر از دیدن کودکان و نوجوانانی نیست که وقتی برای شادی به مکانی تفریحی می روند خدای نکرده به علت سهل انگاری عده ای دچار حادثه و مصدومیت شوند و بی توجه ای به این امر پیشمانیش برای شما ،آقای مسئول به جا می ماند.
کد خبر: ۴۴۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 24 June 2017
تابناک ایلام ::آیا منافع و پول بهتر است یا امنیت جانی کودکان و نوجوانان؟این سوال پیرامون حال و حکایت وضعیت نابسامان شهربازی شهرمان ایلام است که بعضی از وسایل های مثلا بازی آن!  با زبان بی زبانی در آسمان هیاهوی کودکان و نوجوانان هر از گاهی تحصن کرده و قلب پر از شادی و هیجان سرنشیان خود را به درد می آورند ،تا شاید نیم نگاهی از مسئولین را به خودجلب کنند.
 
ایلام استانی است که کمتر کسی به فکر نشاط کودکان و مطالبات به حق آنهاست و اکثر شهربازی‌های این استان و به خصوص مرکز استانمان ایلام ، به دلیل نداشتن امکانات تفریحی به‌روز یا به مخروبه‌ای تبدیل شده‌اند ویا با ادامه فعالیت خود دارند با جان کودکان و جوانان بازی می کنند. در شرایط کنونی نمی‌توان ایلام را استانی دوستدار کودک وشهروند توصیف کرد و از آن نام برد.
 
شاید کسانی تا حدودی علاقه مند به بازی فوتبال هستند با تکنیک یه پاس دو پاس آشنایی نسبی داشته باشند، پاسی که در محوطه تیم حریف بصورت کوتاه و پی یا پی انجام می شود ،برای برهم ریختن دفاع حریف و ایجاد موقعیت برای گل زدن به تیم مقابل ،حال اگر این حرکت در در المپیک رشته جهانی داشت بدون شک بعضی از مدیران و مسئولین استان بعلت مهارت و تجربه های بالای خود جز مدال آوران آن بودند.
به قول مهران مدیری در برنامه دورهمی ،دیده ام که میگم ...
 
مسئولین دلسوز همیشه مسئولیت پذیرمان ایلام تا زمانی که اتفاقی رخ نداده است و زمین و زمان در آرامش است در بعضی از مواقع در جمع های دوستانی که می نشینند در گرم صحبت هایشان از در هنگام تعریف و تمجید خود از حوزه کاری خود خارج شده و حتی وارد حوزه اسحفازی دیگر ارگان های هم ردیف خود می شوند.
 
آقای مسئول الان کجایی که جواب گویی اتفاق اخیر در شهربازی ایلام باشی الان کجایی جیق از ترس کودکان و نوجوان  گوش فلک را کر کرد بیای و بگوی من مسئولم ..
 
آقایان مسئول آیا این منافع و پول که با جان و احساسات کودکان و نوجوانان و حتی خانوادهایشان به دست آید خوردن دارد..
 
چرا بعضی آقایان مهر بر تایید  واگذاری زمین های برای شهر بازی  می زنند که  طرح کاربری آنها اداری است .آقای مسئولی که در هنگام پرسش سوال بی نظارتی بر امکان تفریحی میگویید؛ این منطقه مال فلان سازمان یا اداره می باشد . مجوز طرح کاربری و جلوگیری از فعالیت آن که با شما می باشد .تا به کی می خوایید به مسائل تحت اختیار خود به تفاوت بمانید .
 
فقط باید اتفاق ناگواری خدای نکرده رخ دهد تا همه شما مسئولین که می توانستید مانع وقو ع آن باشید با فشار مردم و رسانه ها و مسئولین بالادست به میدان بیاید .
 
 اگر بازم ابراز بی اطلاعی میکنید به این نکته توجه بفرمایید اداره کل استاندارد استان ایلام برای بار هزارم  اعلام کرد : تجهیزات بازی مستقر در شهربازی  و زمین های بازی و پارک های بازی شهرستان ایلام فاقد ایمنی و فاقد استانداردهای .مراتب جهت اطلاع مردم و مسئولین استان اعلام می کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار