شاید راننده تاکسی بودن شغل ایده آلی برای کسانی باشد که جا به جایی و حرکت را دوست دارند و از شنیدن حرف های مسافران لذت می برند. اما در حقیقت تعامل برقرار کردن با افراد مختلف و با شخصیت های متعدد این شغل را با مشکل مواجه کرده است ...
کد خبر: ۴۴۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 24 June 2017
سیاری از ما بر این باوریم کاری را که انجام می دهیم سخت ترین و خسته کننده ترین کار دنیا است و ما در مقایسه با سایر مشاغل بدترین شغل را داریم. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، پس خوب است تا فهرست زیر را مطالعه کنید.

در این فهرست مجموعه ای از بدترین شغل ها و درآمدها را برای سال ۲۰۱۷ خواهید خواند که در سایت bleu bloom منتشر شده است. با ما همراه باشید.


خبرنگار روزنامه


متوسط سالانه ی درآمد خبرنگاران روزنامه  $36,390 می باشد. شغل خبرنگاران روزنامه به دلیل پیشرفت های بزرگ در زمینه ی نقل و انتقال خبر در معرض منسوخ شدن قرار دارد. افزایش مالیات ها و استرس شغلی باعث میشود تا خبرنگاران روزنامه ها در رنگینک شغلی پیشرفتی حاصل نکنند و نتوانند با فراغ بال به اندیشه های خلاقانه ی خود پر و بال بدهند.
 
سخت ترین شغل ها و کم ترین درآمدها برای سال ۲۰۱۷

کارکنان کنترل آفت

افشاندن و پخش کردن محلول های شیمیایی یا سموم و کار گذاشتن تله برای کشتن آفات و حیوانات موذی مانند موش، موریانه و سوسک که در ساختمان ها و محیط اطراف به وفور یافت می شوند وظیفه ی کارکنان کنترل آفت است. تصورش را کنید تمام روز خود را بین خانه های مختلف در رفت و آمد باشید تا حشرات و موش های آنجا را دنبال کرده و در پایان روز در مقابل همه ی تلاش ها و خستگی خود پول ناچیزی دریافت کنید. کنترل آفت امروزه با متوسط درآمد سالانه $31,245 خواهان زیادی ندارد و از جمله بدترین مشاغل دنیا در سال ۲۰۱۷ میلادی به شمار میرود.
 
سخت ترین شغل ها و کم ترین درآمدها برای سال ۲۰۱۷ 

خرده فروش ها

خستگی کار، کاهش نسبت فروش و سودآوری اندک این شغل را در لیست بدترین مشاغل امسال قرار می دهد، به علاوه درآمد حاصل از آن با متوسط سالانه $22,206 یکی از کمترین درآمدها است. همانطور که شبکه های اجتماعی هم مراکز تجاری و شرکتها را کمک کرده تا مستقیما کالاهای خود را به مشتریان عرضه کنند بدون آنکه به واسطه ای برای انجام این فرآیند احتیاج داشته باشند، تعداد خرده فروشان امروزه در حال کاهش است.
 
سخت ترین شغل ها و کم ترین درآمدها برای سال ۲۰۱۷
 
راننده تاکسی

شاید راننده تاکسی بودن شغل ایده آلی برای کسانی باشد که جا به جایی و حرکت را دوست دارند و از شنیدن حرف های مسافران لذت می برند. اما در حقیقت تعامل برقرار کردن با افراد مختلف و با شخصیت های متعدد این شغل را با مشکل مواجه کرده است. به علاوه پس از بازگشایی شرکت هایی همچون "اوبر" و "لیفت" زمینه برای رقابت در این عرصه بیش از پیش شده است. در ضمن متوسط درآمد سالانه ی یک راننده تاکسی  $23,218 است، که سبب شده تا این شغل در فهرست سخت ترین مشاغل سال ۲۰۱۷ قرار بگیرد.
(اوبر و لیفت دو شرکت رقیب آمریکایی هستند که هر دو یک هدف دارند: ارائه ی خدمات تاکسی رانی به مردم از طریق اپلیکیشن موبایل).
 
سخت ترین شغل ها و کم ترین درآمدها برای سال ۲۰۱۷
 
آتشنشانی

با وجود این که شغل آتشنشانی از جمله مشاغل مورد احترام مردم است، اما درآمد اندک آن برای کسانی که در این زمینه کار می کنند این شغل را جزء بدترین مشاغل دنیا قرار داده است. متوسط درآمد سالانه ی آنها  $46,368 است که با تلاش هایی که آنها می کنند و خطراتی که زندگیشان را در طول کار تهدید می کند تناسبی ندارد.
 
سخت ترین شغل ها و کم ترین درآمدها برای سال ۲۰۱۷ 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار