مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام ایلام گفت: بیش از 500 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در سه ماهه اول امسال در مراکز کارآموزی و آموزشگاه های دولتی فنی و حرفه ای این استان به کاراموزان و هنرجویان ارائه شده است.
کد خبر: ۴۴۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 24 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛رضا نصری با بیان اینکه در این مدت برای سه هزار و 247 نفر دوره آموزشی برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد آموزش در رشته های مختلف و در مراکز ثابت فنی حرفه ای، شهری، بخش روستایی، ندامتگاه، پادگان ها، سیار شهری و عشایری، کار و اصناف، استاد و شاگردی و دانشگاه ها ارائه گردید.
 
وی از اجرای 232 دوره آموزشی در این مدت برای کار آموزان خبر داد و افزود: سال گذشته نیز خدمات آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای به افراد در این استان بیش از 2 میلیون و 363 هزار نفر ساعت بوده است.
 
مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام ایلام با اشاره به وجود 156 مربی فنی و حرفه ای رسمی و غیر رسمی در بخش دولتی استان یادآور شد: هم اینک این اداره کل با 14 مرکز فعال و کاملا مجهز، آموزش های فنی و حرفه ای را با توجه به نیاز به علاقه مندان به فراگیری ارائه می دهد.
 
به گفته نصری، آموزش های فنی و حرفه ای در شکوفایی خلاقیت ها، ایجاد اشتغال و تولید مصنوعات و رفع مشکل بیکاری تاثیر بسزایی دارد.
 
 148 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش خدمات ، 15 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش صنعت ، 27 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش فرهنگ و هنر و سه آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش کشاورزی در سطح استان ایلام در حال فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار