رئیس پلیس راه استان ایلام از فعالیت ۴۰ تیم گشت پلیس راه برای اجرای طرح تابستانه در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 24 June 2017
به گزارش  تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه طرح تابستانه پلیس راه همزمان با سراسر کشور از ابتدای تیر ماه آغاز و تا اول مهرماه ادامه دارد، افزود: در جریان این طرح تیم های گشتی پلیس راه  به صورت محسوس و نامحسوس با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب وظیفه کنترل و نظارت بر  تردد خودروها را بر عهده دارند.

وی افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز از عمده علل وقوع حوادث در مسیرهای مواصلاتی استان است که امیدواریم امسال با پیش بینی های صورت گرفته و همکاری خوب رانندگان در اجرای قانون شاهد کاهش حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان باشیم.

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد : برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس بوده ضمن اینکه نظارت دقیقی نیز بر نحوه فعالیت ناوگان حمل و نقل بار و مسافر انجام می شود تا شاهد کاهش تخلفات این بخش باشیم.

وی کنترل حمل و نقل عمومی ، هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان و بررسی تصادفات احتمالی و برخورد با تخلفات حادثه ساز را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود:  در طول اجرای این طرح رانندگانی که بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی داشته باشند و یا از نمره منفی بالایی برخوردار باشند، اجازه تردد نمی یابند و همچنین انجام آزمایش سلامت رانندگان نیز بطور مستمر انجام خواهد شد./م

مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار