رئیس پلیس راه ایلام؛
رئیس پلیس راه ایلام حادثه خیز ترین محور ارتباطی استان طی این مدت را مسیر ایلام به مهران اعلام کرد و بر لزوم تکمیل عملیات چهار بانده کردن و رفع نقاط حادثه خیز این مسیر با توجه به حجم ترافیک و تردد کامیون های حامل بار و اتوبوس های مسافربری حامل زائران تاکید کرد.
کد خبر: ۴۴۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 24 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد تصادفات منجر به فوت در جاده های ارتباطی این استان به نسبت دوره مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش یافته است.
 
وی افزود:طی مدت یاد شده تعداد تصادفات جرحی نیز از کاهش 10 درصدی در مقایسه با دوره مشابه پارسال برخوردار بوده است.
 
وی حادثه خیز ترین محور ارتباطی استان طی این مدت را مسیر ایلام به مهران اعلام کرد و بر لزوم تکمیل عملیات چهار بانده کردن و رفع نقاط حادثه خیز این مسیر با توجه به حجم ترافیک و تردد کامیون های حامل بار و اتوبوس های مسافربری حامل زائران تاکید کرد.
 
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: مهمترین عامل تصادفات رانندگی در جاده های مواصلاتی استان سرعت غیر مجاز بوده و با توجه به اینکه بیشتر جاده ها در شهرستان های مختلف دو طرفه، دارای عرض کم و پیچ های خطرناکی هستند، می تواند زمینه ساز بروز حوادث ناگوار رانندگی شود.
 
سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تیم های گشتی پلیس راه در بیشتر جاده های ارتباطی حضور فعال و مستمری داشته تا ضمن نظارت بر نحوه تردد خودروها با رانندگان متخلف نیز برخورد کنند که بر اساس آمارها طی این مدت میزان صدور جریمه و اعمال قانون صورت گرفته در قبال رانندگان خاطی 10 درصد بیشتر از دوره سه ماهه سال 95 بوده است.
 
وی با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس راه کشور گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان نیز از ابتدای تیر ماه شروع شده و 40 تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در جریان این طرح با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب وظیفه کنترل و نظارت برآمد و شد خودروها را بر عهده دارند.
 
رئیس پلیس ایلام تاکید کرد: در طول اجرای این طرح رانندگانی که بالای 10 میلیون ریال خلافی داشته باشند و یا از نمره منفی بالایی برخوردار باشند، اجازه تردد نمی یابند و همچنین انجام آزمایش سلامت رانندگان نیز بطور مستمر انجام خواهد شد.
 
 بیش از 90 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و بیش از یک هزار و 647 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار