محمد تقی لطفی؛
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: با وجود همه تلاش های این مثلت شوم ، شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی برغم حمایت‌های گسترده رژیم آمریکا و انگلیس آغازشده است.
کد خبر: ۴۴۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 23 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: مثلث شوم استکبار جهانی به پرچم‌داری رژیم آمریکا ، صهیونیسم بین‌الملل و وهابیت تکفیری درصدند با ایجاد هیاهو و اختلاف، مسئله اصلی جهان اسلام که آزادسازی فلسطین از چنگ رژیم غاصب اسرائیل است، به فراموشی سپرده شود.
 
وی روز جهانی قدس را روز مبارزه جدی با نظام سلطه به سردمداری آمریکا عنوان کرد و افزود: روز جهانی قدس، روز فریاد مسلمانان و آزادگان جهان در حمایت از مردم فلسطین و روز لبیک به‌فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
خطیب نماز جمعه ایلام همچنین به عملیات موشکی اخیر سپاه بر علیه مواضع گروهک داعش اشاره کرد و گفت: ضربت ذوالفقار و موشک‌باران مقر فرماندهی رهبران داعش انتقام خون پاک شهیدان و اخطار به حامیان داعش و حاکمان سبک‌مغز رژیم آل سعود بود.

وی اضافه کرد: اقدام انقلابی و تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران، پیام مهمی به حامیان غربی، عربی و صهیونیستی تروریست‌های تکفیری بود که بدانند تکرار اقدام تروریستی در خاک ایران پاسخی در تراز بسیار بالاتر به دنبال خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشورهای آمریکا، رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی نشان داد که هرگز قادر نیستند در برابر ضربات کوبنده نیروهای مسلح ایران مقاومت کنند چراکه اقتدار موشکی ایران اسلامی موجب غرور و مایه افتخار هر ایرانی انقلابی و با بصیرت است.
 
امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان و واژه آتش به اختیار، یادآور شد: واژه آتش به اختیار که توسط رهبر حکیم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان عنوان شود، به معنای انقلابی عمل کردن و نشان دادن چهره‌ی تابناک انقلاب است.
 
وی بابیان اینکه امروز بزرگ‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی، نفوذ جریان‌های غرب‌گرا و همسو باسیاست‌های استعماری در عرصه‌های مختلف سیاسی، امنیتی به‌ویژه فرهنگی است، گفت: دشمنان همواره در تلاشند که در مراکز حساس فرهنگی، دانشگاهی و تصمیم‌گیری‌های کلان فرهنگی و تربیت اسلامی، با چهره اصلاح‌طلبی و خیرخواهی، برنامه‌های مخرب تربیتی و آموزشی را به نسل جوان ما منتقل کنند.
 
وی با اشاره به نقش دانشجویان و دانشگاهیان در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی با بصیرت دینی و سیاسی، می‌تواند در مقابل آن‌ها بایستند و توطئه‌های فرهنگی آن‌ها را خنثی کند.
 
امام‌جمعه ایلام، در ادامه بابیان اینکه شهید چمران از چهره‌های درخشان انقلاب و از سرداران قهرمان دفاع مقدس است، گفت: شهید چمران نمونه یک عارف کامل همراه علم و دانش، پارسایی، جهاد و شهادت است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار