فرمانده انتظامی استان؛
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه روز قدس سرمایه و پشتوانه‌ای بزرگ در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است گفت: آزادی فلسطین و قدس شریف، اولین و مهم‌ترین مسأله جهان اسلام بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 23 June 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سردار "نورعلی یاری" درحاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار کانال خبری پلیس گفت: ماشین آدم کشی مشترک صهیونیست، استکبار و داعش، مثلث شومی را تشکیل داده اند که در واقع ملت های مسلمان را به جرم حق خواهی و استقلال طلبی قربانی می کنند.

وی با بیان اینکه ما شاهد رفتار دوگانه مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان هستیم، تصریح کرد: با کمال تاسف کسانی که دم از دموکراسی و حقوق مردم می زنند از جریاناتی که در برخی کشورهای اسلامی در برابر رأی مردم ایستاده اند، حمایت می کنند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: پیام روز قدس این است که مسأله آگاهی در سطح بین‌المللی و جهانی می‌تواند راه را برای بسیاری از جریانات ضداستکباری باز کند.  

وی با بیان اینکه  طبق فرموده امام راحل(ره) فلسطین پاره ی تن اسلام است  افزود:  راهپیمایی روز قدس، هر سال باشکوه تر از سال های گذشته در جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام روز قدس را فرصتی برای تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت:امروز در روز قدس، مردم استان همراه با سراسر کشور در صفوف متحد در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا یپوند ناگسستنی خود را با ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار