بخشدار موسیان؛
بخشدار بخش موسیان گفت: مذاکره با اسرائیل نه تنها تاکنون ثمره‌ای برای مردم فلسطین نداشته است بلکه اسرائیل با کمک داعش به دنبال ضربه زدن و از بین بردن حامیان جبهه مقاومت فلسطین در ایران و سوریه وعراق است.
کد خبر: ۴۴۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 22 June 2017
تابناک ایلام ::  مجید نادری در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار ما گفت: انسان‌ها به صورت فطری حامی مظلومان هستند و مردم با گذر زمان به علت نامگذاری این روز، به عنوان روزجهانی قدس پی برده اند.

نادری ،اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونستی و تلاش برای فراموشی ظلم و ستم این رژیم را مسئله اول جهان اسلام دانست افزود:آمریکا و اسرائیل با تشکیل داعش و تکفیری ها باعث ایجاد ناامنی در کشورهای مسلمان شده‌اند،  متأسفانه برخی کشورهای مسلمان از جمله عربستان که مدعی رهبری جهان عرب و عجم هستند، از پشت به اسلام و مسلمانان خنجر زده و در کنار اسرائیل و آمریکا به قتل و عام مسلمانان پرداختند.

  بخشدار بخش موسیان اظهار کرد: مذاکره با اسرائیل نه تنها تاکنون ثمره‌ای برای مردم فلسطین نداشته است بلکه اسرائیل با کمک داعش به دنبال ضربه زدن و از بین بردن حامیان جبهه مقاومت فلسطین در ایران و سوریه وعراق است.

وی افزود: روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهان اسلام است، همه باید با هوشیاری، بصیرت و همدلی در راستای اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

 نادری گفت:حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه بیعت مجدد مردم با آرمان‌های امام راحل است.
 
وی یادآور شد: مبارزه و مقاومت، راه نجات فلسطین است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار