فرماندار دهلران از آغاز عملیات اجرایی 2 بانده کردن مسیر ورودی امامزاده سید اکبر (ع)در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 21 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز چهارشنبه در بازدید از این مسیر 2 کیلومتری گفت: تعریض و مرمت این مسیر از مطالبات مردم شهرستان بود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 
وی افزود: با توجه به وجود گلزار شهدا، قبور مردم و از طرفی وجود امامزاده سید اکبر و تردد مردم به این مکان لذا با توجه به کم عرض بودن مسیر ورودی این کار در دستور قرار گرفت.
 
فرماندار دهلران از اعتبار 8 میلیارد ریالی این طرح خبرداد و گفت: با پیگیری های انجام شده همچنین 500 تن قیر یارانه ای نیز برای این مسیر در نظر گرفته شده است تا با تکمیل عملیات اجرایی شاهد تسهیل در عبور و مردم به این امامزاده باشیم.
 
امام جمعه دهلران نیز گفت: ساماندهی ورودی امامزاده سید اکبر به دلیل اهمیت وجود گلزار شهدا و قبور مردم و اینکه مطالبه عمومی مردم بود امروز در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: به همت فرماندار و سایر مسئولان و با اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان این مهم در حال اجراست که باید بخاطر این اقدام مهم از فرماندار و مسئولان تقدیر کرد و امیدواریم شاهد اجرای دیگر مطالبات مردم نیز باشیم.
 
وی با اشاره به حجم تردد وسایط نقلیه در این مسیر گفت: این جاده به دلیل کم عرض بودن برای تردد مشکل داشت که کار 2بانده کردن آن در دستور کار قرار گرفته و بزودی با اتمام کار اجرایی شاهد تسهیل در تردد مردم در این مسیر خواهیم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار