معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد تعامل با خیریه های را یکی دیگر از اهداف حوزه مشارکتهای مردمی برشمرد و اضافه کرد: باید همکاری با خیریه ها را گسترش داده و هرگز نباید آنها را در راستای خدمت رسانی، رقیب خود حساب کنیم.
کد خبر: ۴۴۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 20 June 2017
 این نهاد یک سازمان اجتماعی پیشرو بوده که در دهه چهارم عمر خود به پختگی لازم رسیده است.

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی محمد ذوالفقاری روز سه شنبه در نشست تخصصی با مدیران و مسوولان حوزه های مشارکت های مردمی استان ایلام بیان کرد: امروزه هر برنامه و طرحی که توسط این نهاد اجرایی می شود، با کار کارشناسی و پختگی لازم صورت می گیرد.
 
وی علمی شدن خدمات این نهاد را از جمله برنامه های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: توسعه مشارکت های مردمی و گسترده شدن ارتباطات از جمله موارد مهم در زمینه علمی شدن فعالیتهای کمیته امداد است.
 
ذولفقاری با بیان اینکه به منظور علمی شدن و بهینه تر شدن فعالیت های حوزه مشارکت های مردمی گام های اصلاحی چندگانه ای تدوین شده است تاکید کرد: هدف از این گام های اصلاحی بهبود وضعیت خدمت رسانی و افزایش مشارکت عمومی است.
 
وی مشارکت دادن بیشتر خیران در فعالیت های این نهاد را از برنامه های اصلی حوزه مشارکت های مردمی عنوان کرد و یادآور شد: باید نیکوکاران و خیران را بر اساس توانایی های آنان پای کار بیاوریم و خدمات گوناگونی را در حوزه مشارکت های مردمی تعریف کنیم.
 
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور روز گذشته برای شرکت در ایین تحلیل از خیران کمیته امداد ایلام به این استان سفر کرد. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار