جانشین فرمانده انتظامی استان رویکرد جامعه محوری را از برنامه های نیروی انتظامی ذکر کرد و گفت: بدلیل مشارکت مردم شاهد کاهش آمار و ارقام جرائم در جامعه هستیم و این از برکات مشارکت مردم در مقوله امنیت است.
کد خبر: ۴۴۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 20 June 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حسن کاظمی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی دهلران اظهار کرد: لازمه تحقق امنیت مشارکت همه مردم است و این مهم به همت مردم و متولیان ممکن است.
 
وی رویکرد جامعه محوری را از برنامه های نیروی انتظامی ذکر کرد و گفت: بدلیل مشارکت مردم شاهد کاهش آمار و ارقام جرائم در جامعه هستیم و این از برکات مشارکت مردم در مقوله امنیت است.
 
وی با اشاره به اینکه لازمه امنیت اجتماعی پایدار ، مشارکت آحاد مردم است، افزود: اگر همدلی و تعامل دوسویه بین پلیس و مردم وجود داشته باشد، جامعه به سوی امنیت و سلامت سوق پیدا خواهد کرد.
 
جانشین انتظامی استان ایلام رد پای امنیت را در پویایی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی قابل لمس دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی در این راستا رویکرد جامعه محوری را پیش گرفته است و به خوبی توانسته است نتایج قابل توجهی نیز بدست آورد.
 
وی امنیت را در استان ایلام مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: دهلران به عنوان وسیع ترین شهرستان استان ایلام با وجود هم مرز بودن با کشور عراق به علت همراهی مطلوب مردم با دستگاههای نظامی و انتظامی از امنیتی مطلوب برخوردار است.
 
سرهنگ کاظمی در پایان بر تلاش مستمر پلیس برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار و حفظ آرامش مردم تأکید کرد.
 
امام جمعه دهلران نیز در این مراسم طی سخنانی حفظ امنیت پایدار را در کشور مدیون تلاش های شبانه روزی پلیس و سایر نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: نقش قوای مسلح در امنیت و حفظ تمامیت ارضی بر کسی پوشیده نیست.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی تاکید کرد: ارتباط خوب قوه قضائیه با ناجا در پیشبرد امنیت در سطح شهرستان دهلران بسیار تأثیر گذار بوده است .
 
فرماندار دهلران نیز در این مراسم از اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس نام برد و گفت: استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان در این شهرستان مرزدار مهم ترین فاکتور برای تأمین امنیت اجتماعی پایدار محسوب می شود.
 
وی به نقش متنفذین، معتمدین، سازمان های مردم نهاد، امام جمعه و شورای تامین شهرستان در امینت اشاره و افزود: امروز به همت همه این عزیزان دهلران در اوج امینت است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
 
در این مراسم از زحمت سرهنگ سعید عالی پور فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهلران تقدیر و سرهنگ منوچهر مکی به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار