نماینده شهرستان های دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی از ورود صندوق بازنشستگی نفت برای اجرای پتروشیمی دهلران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 19 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ شادمهر کاظم زاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری دهلران اظهار کرد: صندوق بازنشستگی وزارت نفت بعنوان سرمایه گذار این پروژه تعیین شده و به زودی این پروژه وارد فاز اجرایی می شود.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ان جی ال دهلران و فعالیت این پروژه گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد شتاب بخشی در عملیات اجرایی این پروژه باشیم چراکه نقش آن در اشتغال منطقه مهم است و این مهم به جد دنبال می شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده از نیروهای بومی در شرکت های منطقه در جهت رفع مشکل بیکاری از دیگر موضوعاتی است که به جد در دستور کار است.
 
کاظم زاده افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه در شرایط برابر اولویت با نیروهای بومی است و این مهم باید در شرکت های منطقه لحاظ شود.
 
وی با اشاره به رایزنی ها در کمیسیون تلفیق برای بودجه استان اضافه کرد: این مهم منجر به نتیجه شد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم شاهد شتاب بخشی در عملیات اجرایی پروژه های مهم و تاثیر گذار شهرستان باشیم.
 
وی بیکاری را مشکلات کشور دانست و گفت: تلاش می شود تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها و برنامه ریزی منسجم شاهد رفع این مشکل در حوزه انتخابیه باشیم.
 
وی از پیگیری ها برای مرز چیلات خبر داد و افزود: بازارچه چیلات نهایی شده و اجرایی شدن آن نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.
 
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات تروریستی داعش گفت: امروز دیگر زمان زدن و در رفتن تمام شده و اقدامات آنها در شهادت هموطنان ما بی جواب نمی ماند.
 
کاظم زاده سپاه را بازوی توانمند جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقدامات سپاه نشان داد که هیچ حرکتی و اقدامی بی پاسخ نخواهد ماند و این را دشمنان نظام بخوبی دریافت کرده اند.
 
وی بر ضرورت حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی این روز نشان از وحدت و اتحاد مسلمانان در حمایت از مظلومان است و مردم نیز در این روز عظمت و اقتدار و وحدت خود را به نمایش می گذارند.
 
دولت تدبیر و امید در بودجه شهرستان توجه ویزه داشته است
فرماندار دهلران نیز در این نشست از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به ظرفیت ها و بودجه این شهرستان برای سال جاری خبر داد.

سید حسینعلی موسوی با اشاره به افزایش 100 درصدی بودجه شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: این امر نشان از توجه و عزم دولت و مسئولان برای توسعه بیش از پیش شهرستان دارد و با توجه به پروژه ها و اقدامات دولت تدبیر و امید آینده دهلران روشن است.

امام جمعه دهلران نیز گفت: روز قدس روز اقتدار امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم جهان و فلسطین است که همه باید در این روز حضوری گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: مردم مرز دار دهلران این بار نیز مشت محکم دیگری با حضور خود بر دهان یاوه گویان خواهند زد و وحدت و انسجام و اقتدار و تبعیت بیش از پیش خود از ولایت و منویات رهبری به نمایش خواهند گذاشت.

وی بر ضرورت توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، طرح پهله و پرچبینه، جاده چمسرخ، توجه به طرح گرمسیری، سد برای رودخانه چیخاب و نظارت بر بازار تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز در این نشست گفت: حملات موشکی نشان از اقتدار ما در مقابل یاوه گویان است.

سرهنگ علی آبدونی افزود: دهلران با 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از شهرستان های امن است و امروز سپاه با اقتدار پاسخ ترقه بازی تروریست های داعشی با موشک داد. /م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار