فرماندار ایلام گفت: روز قدس روز مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان و بیانگر اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۴۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 19 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی در نشست هماهنگی و برنامه ‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: این روز بیانگر اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است، ملت ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از سران استکبار به نمایش خواهند گذاشت.
 
وی به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه شهرستان ایلام طبق روال هر سال با حضور پرشور خود در این روز به غاصبان اعلام می‌ کنند که هرگز قادر نخواهند بود در سایه زور و تزویر، حقوق ملت‌ها و جهان اسلام را پایمال کنند.

فرماندار ایلام از دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خواست تا برای تامین امنیت و برگزاری هرچه مناسب تر این آیین ها اهتمام بیشتری کنند.
 
بسطامی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع گروه تکفیری داعش تاکید کرد: ایران اسلامی بار دیگر یک تلنگری بر شرایط منطقه زد که دشمنان نظام و انقلاب بدانند ایران اسلامی کشوری قدرتمند است و این تنها گوشه ای از اقتدار و تجهیزات نظامی بوده که فرزندان انقلابی این مرز و بوم علیه دشمنان بکار برده اند.
 
وی گفت: این یک سیلی به گروه تروریستی داعش بود، در واقع حمله مقتدرانه فرزندان انقلابی این مرز و بوم به این گروه تکفیری قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.
 
فرماندار ایلام اضافه کرد: اینک که دشمنان ضربه سختی را دیده اند درصدد هستند تا ضربه ای را به نظام وارد کنند، در عملیات تروریستی تهران شاهد بودیم که آنان به مردم عادی حمله کردند در واقع آنها می خواهند همه ملت را مورد هجمه قرار دهند.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: روز قدس، روز بزرگ و یادگار ماندگار امام راحل، فریاد رسای مسلمانان و ملت های آزادیخواه دنیا در برابر صهیونیزم جهانی است.
 
حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ابتکار بی نظیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود که زمینه ساز حمایت جهان اسلام و حتی آزادی خواهان سراسر دنیا در دفاع از انسان های مظلوم و تحت سیطره نظام سلطه شد.
 
وی تاکید کرد: بدون شک راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت بخش مسلمانان جهان در برابر توطئه های بیگانگان بر ضد فلسطین بوده و این اتحاد می تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار موثر و مفید واقع گردد.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به مسیر راهیپمایی روز جهانی قدس در شهر ایلام یادآور شد: این راهپیمایی از چهار راه رسالت تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) انجام می شود.
 
به گفته وی، راهپیمایان مسیر چهار راه رسالت به سمت میدان شهید کشوری - بلوار آزادی - میدان مادر و مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ایلام را با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا طی می کنند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار