فرمانداربدره :
فرماندار بدره گفت :در سال جاری 115میلیاردو182 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و درآمد های نفت و گاز به شهرستان بدره اختصاص یافته است که این اعتبار بجز اعتبارات ماده 180 شهرستان است.
کد خبر: ۴۴۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 18 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سیروس مرادحاصلی درگفتگو با خبرنگارما گفت : بیش از 115 میلیارد ریال اعتباردر سال 96 به بدره اختصاص یافته است واین میزان از اعتبارات نسبت به سال گذشته رشدی در حدود 100 درصد داشته است که می تواند برای پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان موثر باشد.
 
وی اظهارکرد : اعتبارات حاصل از منابع گاز و نفت شهرستان در سال 95 مبلغ 10 میلیاردو510میلیون ریال بوده است که این اعتبار در سال جاری به 69 میلیاردو 395میلیون ریال رسیده است و رشد 7 برابری را داشته است .
 
وی به اعتبارات تملک دارایی هم اشاره کرده و گفت :اعتبارات تملک دارایی شهرستان از مبلغ 44 میلیاردو990 میلیون ریال در سال 95 به 45 میلیاردو 787میلیون ریال در سال جاری افزایش  یافته است .
 
فرماندار بدره درمورد اعتبارات ماده 180 شهرستان گفت :وضعیت اختصاص بودجه ماده 180 هنوزاز طرف استانداری به شهرستان ها ابلاغ نشده است و امیدواریم با وجود منابع حاصل از این بند بتوانیم در پیشرفت لازم برای اهداف پیش بینی شده در کمیته برنامه ریزی  شهرستان گام های موثری برداریم .
 
وی درمورد اولویت های مهم کاری کمیته برنامه ریزی  شهرستان در سال جاری گفت : مهمترین اهدافی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان بدنبال آن هستیم توجه به اشتغال ،جلوگیری از مهاجرت ،گسترش امکانات در بخش های کشاورزی و دامپروری ،توسعه راهها و نهایتا امور آموزشی و فرهنگی است .
 
مرادحاصلی افزود : ایستگاه های پمپاژ آب به دشت های زید ،تلخاب و زرانگوش که زیر ساخت های آن آماده است جزو مهمترین برنامه های توسعه ای در شهرستان است و امیدواریم با اختصاص بودجه لازم در سال جاری گام مهمی برای تحول در بخش کشاورزی شهرستان فراهم نماییم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار