رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از خرید ۱۸۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 18 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید محمد تراب میری به خرید بیش از ۱۸۵ هزار تن گندم از آغاز فصل برداشت تاکنون در سطح استان اشاره و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این میزان گندم خریداری شده از کشاورزان استان به ۲۰۰ هزار تن برسد.
 
وی عنوان کرد: در سال زراعی جاری در بحث دانه روغنی کلزا نسبت به سال گذشته سه برابر و در بحث ذرت دانه‌ای نیز سه برابر افزایش تولید داشتیم که در مجموع شش هزار تن کلزا و ۳۰ هزار تن ذرت دانه‌ای برداشت خواهیم کرد.
 
میری در ادامه با بیان اینکه ظرفیت سیلویی استان بیش از ۴۰ هزار تن افزایش یافته است، اظهار کرد: طرح پرورش ماهی در قفس در دریاچه سدهای سیمره و دویرج نیز از دیگر برنامه‌ها بوده که ۵۰۰ تن ماهی گرم و سرد آبی در استان تولید شده است.

 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در ادامه گفت: تعداد ۲۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۲۷ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۸۱ نفر و تعداد دو هزار و ۹۵۶ خانوار بهره‌مند افتتاح و تعداد ۱۰ پروژه مهم با اعتبار بالغ بر ۷۴۰ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال با اشتغالزایی دو هزار و ۳۷۱ نفر و تعداد ۹۴۳ خانوار بهره‌مند کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: ز آغاز سال ۹۲ تا پایان سال ۹۵ در مجموع دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی استان هزینه شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار