فرماندار دهلران گفت: امسال اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال از محل تملک داریی ها و ماده 180 در دهلران هزینه می شود.
کد خبر: ۴۴۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 18 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی دهلران اظهار کرد: این اعتبار در قالب 25 فصل و 60 برنامه در این شهرستان بکار گرفته می شود.
 
وی به افزایش 100 درصدی بودجه سال جاری شهرستان اشاره و افزود: از محل تملک دارایی ها 190 میلیارد ریال و از محل ماده 180 نیز 170 میلیارد ریال بودجه برای شهرستان پیش بینی شده است که بر اساس اولویت ها در شهرستان توزیع شده است.
 
فرماندار دهلران تاکید کرد: توجه به مرز چیلات، راه های شهرستان، جهاد کشاورزی، آب و خاک، آموزش و پرورش، فرهنگ و عمران شهری از مهمترین اولویت هایی هستند که در بودجه شهرستان لحاظ شده اند.
 
موسوی بر ضرورت توجه به عمران شهری تاکید کرد و افزود: در این بودجه به همه بخش های شهرستان توجه شده ولی اولویت ها و الزامات نیز لحاظ شده است.
 
وی بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاههای اجرایی در جهت جذب تخصیص ها دقت کنند ضمن اینکه در جهت جذب اعتبارت ملی نیز باید دقت کنند.
 
موسوی با اشاره به توجه به عمران شهری در هر چهار نقطه شهری این شهرستان مرزی گفت: در بحث عمران شهر دهلران اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است تا شاهد ارایه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان باشیم./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار