شهردار بدره گفت : برای انجام عملیات آماده سازی تپه گردشگری شهر بدره در فاز نهایی که مساحتی بالغ بر 12 هکتار را شامل می شود مبلغ 3میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 17 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد جاسمی گفت: تپه گردشگری مشرف بر شهر بدره که در ضلع شمال غربی آن واقع شده است شامل 12 هکتار است که مراحل طراحی ،اجرای راه دسترسی و زیر ساخت های ان در سال گذشته انجام شده است و امسال هم از محل اعتبارات داخلی و کمک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور فاز نهایی آن اجرا خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: در مرحله نهایی این طرح ،تامین روشنایی کامل مجموعه با همکاری اداره برق شهرستان ،اصلاح جاده دسترسی ، ایجاد پارکینگ مناسب در پایین دست تپه ، تسطیح و شن ریزی محوطه بالای تپه با 3هزار متر مساحت و ساخت سکوهای نشیمن و استراحت گاه های مناسب انجام می شود.
 
جاسمی تاکید کرد: هدف اصلی این مجموعه ایجاد فضای مناسب جهت پیاده روی است و طراحی آن بدین منظور صورت خواهد گرفت که با ایجاد برج نوری در مرکز تفرجگاه اصلی وروشنایی معابر، امکان بهره مندی خانواده ها از این فضا میسر خواهدشد.
 
شهردار بدره گفت: بدره از سوی نهاد های ذیصلاح به عنوان شهر معین گردشگری استان در نظر گرفته شده است و همین امر اهمیت توجه به زیر ساخت ها و زیباسازی فضای شهری را بیشتر کرده است .
وی گفت : در سال گذشته 2میلیارد و 700 میلیون ریال برای اجرای طرح های زیبا سازی شهری ،ساماندهی ورودی های شهر،اجرا و نصب آلاچیق ،نمازخانه، تجهیز و بازسازی سرویس های بهداشتی عمومی و نصب المان ها و جلوه های بصری به شهر هزینه شده است.
 
بدره در 87 کیلومتری مر کز استان ایلام دارای 30 اثر گردشگری و تاریخی ثبت شده در فهرست اثار ملی و بیش از 70 جاذبه گردشگری طبیعی ،تاریخی و فرهنگی است ./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار