ثبت وقایع حیاتی از جمله ثبت به موقع فوت و ولادت بسیار حائز اهمیت است

فرماندار کرمانشاه از حایز اهمیت بودن ثبت وقایع حیاتی از جمله ثبت به موقع فوت و ولادت خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 15 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، اولین جلسه ثبت وقایع حیاتی سال 96شهرستان کرمانشاه به ریاست فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه روز پنجشنبه بیست وپنجم خرداد ماه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار گردید. 

در این جلسه فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی از جمله ثبت به موقع فوت و ولادت بسیار حائز اهمیت بوده گفت: این آمار به برنامه ریزی صحیح و اختصاص امکانات برای جمعیت کمک کرده به همین علت انتظار دارم همه ادارات و نهاد های انقلابی نهایت همکاری را با اداره ثبت احوال شهرستان به منظور ثبت وقایع حیاتی از جمله مرگ و ولادت داشته باشند.


فضل الله رنجبر با اشاره به رتبه خوب شهرستان کرمانشاه  در ثبت وقایع حیاتی،  اظهار کرد: با همکاری بخشداری ها مراکز بهداشت و مدیریت بیمارستان های سطح شهر کرمانشاه توانستیم تا کنون در زمینه ثبت فوت 97درصد و در زمینه ثبت ولادت 99/1 درصد را به خود اختصاص داده ایم.

وی با بیان اینکه این آمار قابل قبول بوده و باید تلاش کرد که آن را به صد در صد رسانده و هیچ مورد از وقایع حیاتی ولادت و فوت بدون ثبت نداشته باشیم، افزود: این مهم لازمه همکاری دهیاری ها و شوراها بوده که تصمیماتی در این خصوص گرفته شده که باید با همکاری مرکز بهداشت شهرستان و بخشداران و شوراهای اسلامی روستا و دهیاران ثبت وقایع حیاتی را به صددرصد برسانیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار