انتقاد صریح از برگزاری جشنواره جوان برتر استان ایلام؛
مردم شریف حوزه جنوب استان ایلام باز یکبار دیگر شاهد تضییع حقوق و حق جوانان نخبه حوزه جنوب استان ایلام در همایش تجلیل از جوانان برتر استان شدند
کد خبر: ۴۴۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 14 June 2017
مردم شریف حوزه جنوب استان ایلام باز یکبار دیگر شاهد تضیع حقوقه حقه جوانان نخبه حوزه جنوب استان ایلام در همایش تجلیل از جوانان برتر استان شدند.
 
تابناک ایلام _رضا پورسردار:: حوزه جنوب استان جوانان نخبه  زیادی تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است جوانان این منطقه سالهاست با حداقل امکانات از قافله علم و دانش عقب نمانده و دوشادوش جوانان کشور بدون در نظر گرفتن کاستی های موجود  در سنگر علم و دانش ،ورزش و فرهنگ صرفا در جهت خدمت به وطن خود حرکت رو به جلو داشته اند و پیشتازی تا شهادت هم پیش رفته و داریوش ها را فدای میهن پرستی کرده اند.

اما چگونه است که وقتی پای تجلیل از جوان برتر استان به میان می آید حتی کوچکترین توجه ای به جوانان ما نمی شود .

چرا باید در جشنواره سالانه جوان برتر با مکاتبه صرفا با ادارات کل و معرفی افراد میان سال بدون هیچ افتخارآفرینی،احساس بی توجهی مسولان را به این عزیزان تحمیل میکنید و قلب جوانان نخبه دیارمان را آزرده می کنید.

مگر نمیدانید رهبر انقلاب بارها تاکید کرده است به جوانان نخبه و انقلابی توجه ویژه کنید مگر انقلابی تر از جوانان مرزدار ما وجود دارد.

نهایتا ازبرگزار کنندگان این جشنوار انتظار می رود ضمن عذرخواهی از تمامی جوانان نخبه استان سریعا  این حق را به صاحبان واقعی خود برساند

شکی نیست جناب مهندس مروارید استاندار پرتلاشمان و مهندس حیدر زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان که  خود از قهرمانان ورزش کشوراند در صورت اطلاع از این حق کشی آشکار با بانیان این جشنواره برخورد قانونی خواهند کرد و حق را به حق دار خواهند داد.

راه چاره جوانان نخبه ما کوچ نیست توجه مسولان است جوانان ما دل در گرو انقلاب ، میهن و رهبری دارند بیاید دلشان را نشکنیم./م




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار