مدیر عامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم مالی غیر عمد ایلام گفت: هم اکنون 147 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان های این استان برای آزادی چشم انتظار کمک ها و همراهی خیرین و نیکوکاران هستند.
کد خبر: ۴۳۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 28 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ علی حسنوند اظهار کرد: از این تعداد 129 نفر محکومان مالی، 15 نفر زندانیان نفقه و مهریه و سه نفر هم زندانی دیه هستند.
 
وی افزود: سال گذشته 75 زندانی جرائم غیرعمد شامل چهار زن و 71 مرد در این استان آزاد شدند که کل بدهی این تعداد زندانی بیش از 50 میلیارد ریال بود که هفت میلیارد ریال از طریق صندوق تامین خسارت های بدنی و بیمه، 17 میلیارد از طریق اعتبارهای کشوری، یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط کمک خیرین تامین و پرداخت و حدود 22 میلیارد ریال نیز توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.
 
مدیر عامل ستاد دیه ایلام از برگزاری جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: جذب کمک خیرین و نیکوکاران استان از اولویت های ستاد دیه در برگزاری این جشن ها است که امیدواریم امسال با برنامه ریزی دقیق، جذب بسیار خوب و حداکثری داشته باشیم.
 
حسنوند تاکید کرد: شماره حساب ستاد دیه برای دریافت کمک های مردمی و آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد 0207424920001 بانک ملی شعبه شهدا به نام ستاد دیه استان ایلام است.
 
وی از مردم متعهد و خیرین استان خواست تا کمک به این ستاد و زندانیان جرایم غیرعمد را در اولویت و فهرست برنامه های خیرخواهانه خود قرار دهند و در جشن های گلریزان حضور پررنگی داشته باشند.
 
شایان ذکر است، سال گذشته 75 زندانی جرائم غیرعمد شامل چهار زن و 71 مرد با بدهی بیش از 50 میلیارد ریال در استان ایلام از زندان آزاد شدند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار