بسته ویژه خبری تابناک ایلام
شما مخاطبین عزیز می توانید خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایل ملاحظات یاوابستگی سیاسی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "مطالعه فرمایید.
کد خبر: ۴۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 27 May 2017
رسانه های خبری هرکدام به فراخور  توان خبری یاوابستگی سیاسی اشان خبرهای متعددی از گوشه وکناراستان رابرای استفاده مخاطبین خود منتشر می کنند ،بعضی خبرهایی را برجسته می کنند وبه سرعت در سایتها وخبرگزاریهای استان نقل قول می شوند،اما هستند خبرهایی که شاید سایتها وررسانه های خبری براحتی از کنار آن می گذرند واین خبرهابا وجود اهمیت شان درمیان چرخهای گذر زمان وفراوانی اخبار گم می شوند ،
شما مخاطبین عزیز می توانید خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایل ملاحظات یاوابستگی سیاسی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "مطالعه فرمایید.
ائمه جمعه استان ،موضوع انتخابات و وعده های رییس جمهور منتخب را در خطبه های این هفته نماز جمعه گنجانده که برخی از سایتهای محلی به آن پرداختند. سایت ایلام بیدار سخنان امام جمعه ایلام را پوشش داده و نوشته است :
رییس جمهور منتخب به وعده های خود عمل کند

امام جمعه ایلام گفت : پیام این حضور ، وحدت، همبستگی، اتحاد و انسجام و مقابله با فشارها و تهدیدهای دشمنان است، ضمن تبریک به ملت ایران عموما مردم شهیدپرور استان ایلام خصوصا و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب امید است دولت آینده به وعده‌های خود عمل کند.

محمدنقی لطفی اظهار کرد: ایجاد رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار مملکت، خروج اقتصاد از رکود، تحقق وعده‌های زمین مانده در چهار سال دوم و … به عنوان مهمترین کار محسوب شود، قطعا شعار دادن و برپایی همایش‌های پرهزینه و تشریفاتی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

 به خاطر تائید آیت‌الله جنتی نتیجه انتخابات را با جان و دل می‌پذیریم
پاگاه خبری جویز ایوان نیز به سخنان امام جمعه ایوان در خصوص انتخابات پرداخته ونوشته است :امام جمعه ایوان گفت :از حضور دشمن شکن و۷۳ درصدی یا بیش از ۴۰ میلیونی مردم عزیز ایران درپای صندوق‌های رای تشکر می‌کنم و به رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گویم، امیدوارم در عمل به وعده‌هایی که به مردم داده‌اند موفق باشند.

وی ادامه داد: ما نیروهای انقلابی به خاطر تائید آیت‌الله جنتی نتیجه انتخابات را با جان و دل می‌پذیریم ولی از شورای نگهبان انتظار داریم همانطور که خودشان فرمودند تخلفات گسترده بوده عاملان این تخلفات ‌گسترده در هر پست و مقامی هستند با کمک قوه قضائیه دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند و تقاضاداریم کمیته‌ای تشکیل شود ‌و این تخلفات را مورد بررسی دقیق قرار دهند و ا‌گر در امانت خیانت شده خائنین به مردم معرفی شوند تا امید مردم از دست نرود.

 امام جمعه ایوان گفت:رییس جمهور منتخب قول هایی از جمله اجرای طرح کارورزی 100روز  اول،وام ازدواج 20میلیون تومانی ؛توزیع سبد کالا ،ایجاد 950هزار شغل ،در سراسر کشور، ریشه کن کردن فقر،دادند که امیدواریم به قول هایی که داده اند عمل کنند.

 تریبون نماز جمعه باید فراجناحی باشد
سایت خبری سیمره خبر هم سخنان امام جمعه این شهرستان در خصوص انتخابات اخیر رابازتاب داده ونوشته است :

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآورشد: رئیس جمهور منتخب با عمل به شعارهای انتخاباتی خود مشکلات بیکاری، مسکن، مبارزه با فساداقتصادی، تعطیلی مراکز تولیدی، مبارزه با کالای قاچاق، رانت خواری و یریدن دست مفسدان اقتصادی را از خزانه دولت در دستور کار خود قرار دهد.

  وی افزود: در این راستا نیز با انتخاب کابینه ای جوان و پر انرژی در جهت سرعت بخشیدن به حل مشکلات مردم قدم بردارد.

 حجت الاسلام قنبر بیگی خاطرنشان کرد: دوری از تسویه حسابهای شخصی و جناحی، اجتناب از سهم خواهی برخی، تحمل منتقدان، ایجاد فضای آزاد برای نقد، جلوگیری  از توهین و اهانت توسط مسئولان از دیگر کارهای مهم و در راستای اخلاق اسلامی توسط رییس جمهور می باشد.

  وی در ادامه با اشاره به تریبون نماز جمعه گفت: ائمه جمعه زبان گویای ولایت و رهبری بوده و صرفا به دنبال تعریف و تمجید نیست.

 خطیب نماز جمعه دره شهر با بیان اینکه رفتارها و حرکتهای مابرای کل نظام علی القاعده است، تصریح کرد: هرکدام از طیفهای سیاسی امام جمعه را مدافع و همراه دیگری می داند و این نشان دهنده فرا جناحی بودن ائمه جمعه می باشد.

 پایگاه خبری آبدانان خبر نیز به سخنان امام جمعه آبدانان در خصوص انتخابات پرداخته ونوشته است :امام جمعه آبدانان ،با اشاره به اینکه دوران تبلیغات و شعار تمام شده و اکنون نوبت عمل به وعده‌ها است،افزود: رئیس جمهورمنتخب باید تلاش ویژه برای ساماندهی اقتصاد، رونق تولید ، ایجاد اشتغال ، مهیا کردن شرایط برای ازدواج جوانان ،پیرو ی مطلق از ولی فقیه،استکبار ستیزی و عدم اعتماد به ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکا داشته باشد.
  خطیب جمعه آبدانان تأکید کرد: منتخب انتخابات ریاست جمهوری باید از دو قطبی کردن جامعه بپرهیزد و به‌تمامی گرایش‌ها توجه داشته باشد و با وجود نقد همدیگر با هم تعامل داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به برخی تخلف ها در انتخابات گفت: برجسب گزارشات مختلف و دبیر شورای نگهبان تخلفات زیادی اتفاق افتاده است که اصل انتخابات را زیر سوال نمی برد اما شورای نگهبان باید رسیدگی کند.
حاجیلری بیان داشت:نکته قابل تامل عده ای که حائز اکثریت آراء نشدند با وجود مشاهده تخلف در انتخابات با متانت و نجابت اعتراض خود را برخلاف فتنه گران 88 به شورای نگهبان بردند که باعث تعجب رسانه های بیگانه و اذعان آنها به اینکه در ایران انتخابات به درستی برگزار می شود شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار