سرهنگ محسن ناصری؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تردد خودروهای دولتی و پلاک قرمز در ساعت غیر اداری بدون ارائه برگ ماموریت معتبر ممنوع است.
کد خبر: ۴۳۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 27 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: بنابر دستورالعمل ابلاغی با خودروهای دولتی که پس از ساعت اداری اقدام به تردد غیر ضروری در معابر شهری و جاده‌های بین شهری کنند، برخورد و خودرو فاقد برگ ماموریت متوقف خواهد شد.
 
وی افزود: استفاده شخصی از خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری عملی غیر شرعی و تضییع حقوق بیت‌ المال است و بر این اساس ماموران پلیس راهور و پلیس راه از تردد خودروهای پلاک دولتی در ساعات غیر اداری که مجوز نداشته باشند، جلوگیری می شود.
 
رئیس پلیس راهور ایلام یادآور شد: تنها خودروهای اداری مجاز به تردد در غیر ساعات اداری هستند که از رده مافوق خود حکم ماموریت داشته باشند.
 
سرهنگ ناصری تاکید کرد: اگر مدیر یا کارمندی بدون در اختیار داشتن حکم ماموریت با خودروی پلاک دولتی در شهر و جاده های برون شهری تردد کند، توسط پلیس متوقف و با جدیت با این تخلف برخورد خواهد شد.
 
وی از مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی استان ایلام خواست ضمن پرهیز از استفاده شخصی از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری، اگر بنابر ضرورت اداری نیاز به استفاده از خودرو در این ساعات داشتند، حتما حکم ماموریت از رده مافوق به همراه داشته باشند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار