اطلاعیه پلیس استان ؛
فرماندهی انتظامی استان ایلام در اطلاعیه ای ضمن دعوت عموم مردم به رعایت ارزش‌های اخلاقی در ماه رمضان عنوان کرد با هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 27 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  بر این اساس فرماندهی انتظامی استان ایلام در برای تکریم و تعظیم شعائر اسلامی با صدور اطلاعیه ای عموم هموطنان عزیز را به رعایت نکات زیر دعوت می کند.

در این اطلاعیه آمده است:

انتظار می رود برای تقویت مراتب خویشتن داری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، هنجارهای دینی و به ویژه عفاف و حجاب در محیط ‌های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.

بدیهی است، با معدود افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

براساس احکام نورانی اسلام، مسافران و بیماران از روزه‌داری معاف هستند و تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند، از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.

متصدیان هتل‌ها، مهمان پذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌ها و فرودگاه‌ با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود به مسافران ارائه خدمات کنند.

سایر رستوران‌ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا هنگام افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند.

فرماندهی انتظامی استان ایلام نسبت به ارتقاء امنیت معابر، بوستان‌ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، به ویژه در زمان افطار و شب‌های قدر توجه کرده و اقدامات لازم را در این زمینه به عمل خواهد آورد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار