امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام گفت:بازنده اصلی انتخابات استکبار جهانی، مرتجعین عرب و همه مجموعه های ضد انقلاب و نظام بودند که همیشه ایران اسلامی را به عدم آزادی متهم کردند اما در این دور از انتخابات همانند دوره های گذشته ملت ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای باشکوه را رقم زدند و برگ زرین دیگری را به افتخارات نظام و انقلاب افزودند.
کد خبر: ۴۳۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳ 27 May 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور یکپارچه ملت ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه مصداق حماسه سیاسی و اقتدار مردم سالاری دینی ایران را محقق و متجلی کرد.
به گزارش تابناک ایلام ،حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: حضور پرشور و حماسی ملت ایران اسلامی در انتخابات محاسبات بدخواهان نظام را برهم زد و آنان را بار دیگر ناامید کرد.
وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر حضور حداکثری در انتخابات را که مورد توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب بود به منصه ظهور گذاشتند و نیرنگ های دشمن را که در صدد کم رنگ جلوه دادن حضور ملت به کار گرفته شد خنثی و بی اثر کردند.
امام جمعه ایلام با اشاره به مشارکت 76 درصدی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه یادآور شد: کشورهایی که ادعای دموکراسی و مردم سالاری را دارند هیچ گاه چنین حضور باشکوه و حماسی را مشاهده نکرده اند.
حجت الاسلام لطفی با یادآوری اینکه پس از انتخابات رقابت باید به رفاقت و دوستی تبدیل شود، تاکید کرد: بازنده اصلی انتخابات استکبار جهانی، مرتجعین عرب و همه مجموعه های ضد انقلاب و نظام بودند که همیشه ایران اسلامی را به عدم آزادی متهم کردند اما در این دور از انتخابات همانند دوره های گذشته ملت ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای باشکوه را رقم زدند و برگ زرین دیگری را به افتخارات نظام و انقلاب افزودند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد گفت: خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست بلکه تاریخ گویای فداکاری، ایثار، مقاومت و سند افتخار ملت ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: آنچه تا کنون سایه جنگ را از کشور ما دور کرده است همین روحیه انقلابی و ایثارگری است، دنیا به خوبی این مهم پی برده است که نمی توان با زو با ملت ایران حرف زد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی به سفر اخیر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه و عربستان اشاره کرد و افزود: هدف اصلی سفر ترامپ به عربستان تشکیل ناتو عربی -غربی علیه ایران بود.
وی افزود: سران استکبار به قدرت روزافزون ایران اسلامی اعتراف دارند، رئیس جمهوری آمریکا در عربستان اعلام کرد که ما هیچ وقت درگیر جنگ با ایران نخواهیم شد چرا که می دانند در مقابل ایران نمی توانند مقابله کنند.
امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود توجه به اقتصاد، تولید و اشتغال را از مهمترین مسائل کشور دانست و تاکید کرد: دولت باید تمام تلاشش را برای احقاق حقوق و تحقق بخشیدن به خواسته های به حق مردم به کار گیرد.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار