بسته ویژه خبری تابناک ایلام
شما مخاطبین عزیز می توانید خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایل ملاحظات یاوابستگی سیاسی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "مطالعه فرمایید.
کد خبر: ۴۲۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 24 May 2017
رسانه های خبری هرکدام به فراخور  توان خبری یاوابستگی سیاسی اشان خبرهای متعددی از گوشه وکناراستان رابرای استفاده مخاطبین خود منتشر می کنند ،بعضی خبرهایی را برجسته می کنند وبه سرعت در سایتها وخبرگزاریهای استان نقل قول می شوند،اما هستند خبرهایی که شاید سایتها وررسانه های خبری براحتی از کنار آن می گذرند واین خبرهابا وجود اهمیت شان درمیان چرخهای گذر زمان وفراوانی اخبار گم می شوند ،
شما مخاطبین عزیز می توانید خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایل ملاحظات یاوابستگی سیاسی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "مطالعه فرمایید.
اقتدار نیروهای امنیتی وموشکی را دستمایه بازی های سیاسی نکنید
 
سایت ایلام بیدار با انتشار سخنان سردار سپهر در مراسم سالروز فتح خرمشهر نوشت:سپهر باشاره به اینکه برخی می گویند سایه جنگ را ما از سر ملت ایران برداشتیم گفت : چرا اقتدار نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و موشکی ما را دستمایه جمع کردن آراء و بازی های سیاسی خود می کنید و این در حالی بود که پس از پایان انتخابات نیز ما همچنان شاهد تهدید جدی دشمنان بودیم که در مقابل آن ها اقتدار و مبارزه ما هم جدی است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: چرا مسئولان دستگاه اجرایی  کشور اعلام ضعف می کنند حل مشکلات اقتصادی و داخلی کشور را ئوابسته به آمریکا می دانند که این در حالی است که خود ترامپ نیز به قدرت ایران در منطقه اعتراف کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه روزی که آمریکا از ما تعریف کند ما یباید عزا بگیریم، عنوان کرد: مسئولان و مدیران کشور باید بدانند اگر امنیت در کشور نباشد، امید و نشاط و اقتدارو آرامش فرهنگ وجود نخواهد داشت .

 روحانی وگره زدن مذاکره با موافقت رهبری
سایت ایلام رصد که همچنان از جو انتخابات خارج نشده است ،با اشاره به مصاحبه روحانی با رسانه ها نوشت :دکتر روحانی در نشست خبری و در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای رفع تحریم ها دارد؟ پاسخ داد که او با مذاکره بیشتر در دولت دوازدهم به دنبال رفع هرچه بیشتر تحریم ها خواهد بود و با زیرکی سعی کرد که موافقت مقام معظم رهبری را شرط انجام این مذاکرات اعلام کند.

در حقیقت صحبتهای او بیانگر این بود که او و همراهان اصلاحطلبش در دولت، به دنبال مذاکرات بیشتر و یا همان برجام 2و 3 بوده و تنها مانع انجام این مذاکرات، مقام معظم رهبری هستند.  

این درحالی است که روحانی چندماه قبل هم در سخنانی گفته بود که ما به دنبال برجام دو و سه هستیم و مقام معظم رهبری نیز در واکنش به اینگونه صحبت ها در سخنرانی آغاز سال خود در مشهد اعلام کردند و صریحا تصریح کردند که برجام دو و سه معنا ندارد.

روحانی و سرانجام وعد های انتخاباتی او  
سایت ایلام پویا در ادامه روند تضعیف دولت ،گویا پس از پایان انتخابات هم دست از سر روحانی بر نمی دارد ،این سایت نیز مصاحبه رسانه ای رییس جمهور را نشانه رفته ونوشته است:دیگر از آن هیجان ها و تندخویی ها در سخنرانی حسن روحانی خبری نیست. علی رغم پیروزی در انتخابات، چهر او خسته و پر از آشوب است. در کنفرانس خبری روز دوشنبه، رئیس جمهور مستقر و منتخب انتخابات 96 در ابتدای کنفرانس در مقابل دوربین ها با زدن بر روی دست خبرنگاری مانع گذاشتن دستگاه ظبط در مقابلش شد. حرکتی که ممکن است تا سال ها در خاطرها بماند.
روحانی در دومین سخنرانی بعد از انتخابات این بار نیز از کنایه زدن به رقبا دست نکشید و آنها را نماینده تندرویی، بی صداقتی و دروغ نامید که خواهان محدود کردن آزادی ها و صدقه دادن به مردم بودند. او که دیگر می داند صدا و سیما در بست در اختیار دولت خواهد بود و منتقدان و رقبای دولت تریبونی در ان نخواهند داشت به صورت یکطرفه سیل اتهاماتش را متوجه آنها کرد.
اما مهمترین بخش از کنفرانس خبری مربوط به یادآوری وعده های انتخاباتی حسن روحانی درباره اقتصاد، اشتغال و رونق بخشیدن به بازارهای سرمایه ای و مالی بود. رئیس جمهور تحقق وعده ها را منوط به اما و اگرها و دهها شرط دیگر کرد. حسن روحانی که در ایام انتخاباتی برای اینکه در مقابل رقبای خود آچمز نشود، سخن از ایجاد سالیانه 950 هزار شغل داد و قول داد که سایت کارورزی برای سروسامان دادن به اوضاع بیکاری راه اندازی کند. روحانی آن زمان با صراحت از ایجاد شغل سخن گفت و هیچ اما و اگری در آن نیاورد. ولی در کنفرانس خبری اش در مقابل سوالی درباره ایجاد 950 شغل گفت که این منوط به آن است که 770 هزار میلیارد تومان در چهار سال آینده سرمایه گذاری شود و سرمایه گذاری داخلی و خارجی جذب گردد تا این مقدار شغل ایجاد شود. کاملا مشخص است که یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی روحانی مشروط گردیده و وی به راحتی خواهد توانست در پایان چهارسال مجموعه ای از دلایل را برای عدم تحقق آن ردیف کند.
صداقت روحانی عامل اصلی اقبال دوباره مردم به دولت یازدهم بود
خبرگزاری ایرنا ایلام ،با اشاره به سخنان نماینده سابق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی به چرایی پیروزی حسن روحانی در انتخابات اخیر پرداخته است .احمد شوهانی گفت:برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در ایام تبلیغات از جمله در مناظره ها شعارهایی مبنی بر سه برابر کردن یارانه ها و ایجاد پنج میلیون فرصت شغلی می دادند که بنا بر نظر کارشناسان اقتصادی این وعده ها از پشتوانه علمی برخوردار نبود و شرایط درآمدی کشور نیز امکان تحقق آنها را دور از ذهن می کرد.
وی افزود: آقای روحانی در طول تبلیغات از بیان شعارهایی که امکان عملی شدن نداشت و منجر به بی اعتمادی مردم به مسئولان می شد، پرهیز کرد که همین صداقت در رفتار و گفتار باعث شد عموم مردم بار دیگر به برنامه های دولت تدبیر و امید رای مثبت دهند و برای چهار سال دیگر سکان مدیریت اجرایی کشور را به نمایندگان این جریان بسپارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار