سعید هژبری؛
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: اکنون میانگین تراکم جمعیت دانش آموزی در مدارس ابتدایی 32 نفر است که نسبت به میانگین کشوری (25 نفر) بالاتر است.
کد خبر: ۴۲۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 24 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید هژبری اظهار کرد: اکنون شمار زیادی از مدارس دخترانه و پسرانه در این استان به علت کمبود فضای آموزشی به صورت گردشی و دو شیفته فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه عمده کمبود فضای آموزشی مربوط به مرکز استان است، افزود: در صورتی که 86 فضای آموزشی جدید در استان احداث شود همه مدارس به صورت تک نوبتی فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام فعالیت مدارس به صورت تک نوبتی را نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی در مدارس دانست و تاکید کرد: در صورتی که مدارس در یک نوبت فعالیت داشته باشند از شیفت مخالف می توان برای برگزاری برنامه های تقویتی و فرهنگی ویزه دانش آموزان استفاده کرد.

وی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی دانش آموزی در استان گفت: 80 سالن ورزشی باید در این استان احداث می شد که تاکنون هشت مورد احداث و به بهره برداری رسیده و 9 فضای دیگر شامل سه استخر و 6 سالن ورزشی نیز نیمه کاره هستند.

به گفته مدیر کل نوسازی مدارس ایلام، اگر چه امسال تکمیل 13 فضای آموزشی با 15 هزار و 500 متر مربع و 120 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب و رفع کامل نیازهای آموزشی همچنان فاصله داریم./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار