درغیاب یار دوازدهم؛
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیداری حساس ازمرحله یک هشتم نهایی(بازی رفت) لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی و در غیاب هواداران محروم خود از ساعت19:30 دقیقه به مصاف لخویای قطر رفت که این دیدار باتساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۴۲۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 23 May 2017
تیم فوتبال پرسپولیس  تهران در دیداری حساس ازمرحله یک هشتم نهایی(بازی رفت) لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه  خالی از تماشاگر آزادی و از ساعت19:30  دقیقه به مصاف لخویا ی قطر  رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان برانکو در مرحله گروهی خود با 9 امتیاز تیم دوم صعود کننده به مرحله بعد بودند و لخویا نیز با 12 امتیاز به عنوان تیم اول پای به این مرحله گذاشت.
 
برای سرخ پپوشان پایتخت دراین دیدار علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، محمد انصاری ،صادق محرمی ،حسین ماهینی ،محسن ربیع خواه ، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده ، سروش رفیعی ،وحید امیری و مهدی طارمی  ترکیب پرسپولیس را برای جدال با  لخویا تشکیل دادند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 4 ضربه احمدزاده از بالای دروازه لخویا به بیرون رفت.دقیقه6 ضربه سر طارمی ازبالای دروازه لخویا به اوت رفت.دقیقه 15 ضربه جونیور به تیردروازه بیرانوند برخورد کرد.دقیقه15 ضربه آزادمسلمان به بیرون رفت.دقیقه18 ضربه محمدموسی از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه27 ضربه آزاد نامتاهی با مشت بیرانوند دور شد.دقیقه 30 ضربه بازیکن لخویا از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه 34 ارسال مسلمان به بیرون رفت تا بازی درپایان نیمه اول  با تساوی بدون گل تمام شود.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 49 ضربه خطرناک مسلمان از کناردروازه لخویا به بیرون رفت. دقیقه 55 ضربه بازیکن لخویا در اختیار بیرانوند قرار گرفت. در ادامه دوتیم صاحب موقعیت هایی شدند اما نتوانستند قفل دروازه ها را باز کنند.دقیقه78 ضربه آزاد نامتاهی توسط مدافعین پرسپولیس دور شد.دقیقه 80 خطا به روی طارمی در محوطه جریمه باعث شد توسط داور ضریه پنالتی اعلام شود که ضربه طارمی توسط گلر لخویا دور شد.دقیقه86 موقعیت های طلایی پیاپی سرخ ها  از دست رفت. تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار