محمد مهدی رماوندی نوجوان 13 ساله بدره ای درچهاردهمین دوره مسابقات نقاشی بین المللی کره جنوبی موفق به کسب دیپلم افتخارشد.
کد خبر: ۴۲۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 23 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد مهدی رماوندی درمصاحبه با خبرنگار ما گفت :این مسابقات همه ساله به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود که فراخوان چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی نقاشی با موضوع طبیعت زیبا در اردیبهشت ماه 95 انجام شد.

وی گفت :من از طریق عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فراخوان مسابقه آگاهی پیدا کردم ونقاشی خود را با موضوع طبیعت زیبا انجام داده و ارسال نمودم که توانستم دیپلم افتخار چهاردهمین دوره را کسب کنم.

رماوندی در مورد چگونگی گرایش به نقاشی هم افزود :از سنین پایین تر متوجه استعداد و علاقه خودبه هنر و مخصوصا نقاشی شدم که با حضور در کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بدره و با مربی گری خانم رماوندی و بقیه همکاران ایشان توانستم به پرورش آن پرداخته و پیشرفت نمایم .

این نوجوان هنرمند تاکید کرد:در دیگرزمینه های هنری مثل مجسمه سازی ،سفالگری و خوشنویسی هم فعالیت دارم واغلب اوقات فراغت خود را انجام کارهای هنری می پردازم .

وی باپیشنهادبه نوجوانان ودیگر همسالان خود در شناسایی استعداد هایشان گفت :خیلی از بچه ها دراوقات فراغت و مخصوصا فصل تابستان که تعطیلات طولانی و مفیدی برای کارهای هنری هستند هیچ اقدامی برای استفاده از این وقت نمی کنندو لازم است که حتما با حضور در کلاس ها و برنامه های مختلف به شناسایی استعدادها و توانایی های خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد :همه بچه ها استعدادهای مختلفی دارند که باید آن را بشناسند و با استفاده از مربیان ،پرورش داده و اوقات فراغت خود را به این استعدادها اختصاص دهند که می تواندهنر ،کتاب خوانی ویا ورزش باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار