رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام از ضبط و معدوم سازی چهار تن فرآورده‌های خام دامی فاسد غیرقابل مصرف توسط دامپزشکی شهرستان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 23 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی‌رحمی اظهار داشت: در هفته چهارم اردیبهشت ماه در راستای اجرای طرح ساماندهی اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی، مقدار سه هزار و ۸۳۳ کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ غیرقابل مصرف و تعداد ۲۰۰ عدد کله پاچه گوسفندی همراه با سیرابی که به علت نگهداری در شرایط نامناسب دچار فساد شده بودند از اماکن عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی ضبط و با مجوز مقام قضایی معدوم سازی شد.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی شهرستان ایلام به صورت مرتب از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان بازدید و نسبت به ضبط فرآورده‌های فاسد و غیرقابل مصرف  اقدام می‌کند.

علی‌رحمی از شهروندان گرامی درخواست کرد با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و فساد پذیری فرآورده‌های خام دامی، از خرید از مراکز غیرمجاز خودداری و در هنگام خرید به مهر و برچسب دامپزشکی بر روی لاشه توجه و دقت کنند.

وی از شهروندان عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ یا تلفن ۳۲۲۲۰۲۶۶ اطلاع رسانی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار