انتخابی به نفع استان ایلام
امروز ثابت شد انتصاب میرزایی بعنوان رییس ستاد حسن روحانی و پیروزی وی درانتخابات ریاست جمهوری، نه تنها برای استان بد نیست،بلکه می تواند بیش از پیش برای ایلام ومنافع مردم آن مثمر ثمر واقع شود .
کد خبر: ۴۲۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 21 May 2017

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::بالاخره انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم هم به پایان رسید و با پایان رقابتها ،موسم کار وخدمت ،رفاقت وهمدلی با دولت دوازدهم و رییس جمهوری منتخب فرارسیده است ،همه کسانیکه در طول این مدت در قاموس مخالف ظاهر وبرای برتری بر رقیب، بدترین وخشن ترین روشهای  تبلیغات را در پیش گرفتند ،لازم است قدری ملایمت به خرج داده وبا عدول از رویه ناصحیح دوران رقابتها ،بنا را بر رفاقت گذاشته و دولت منتخب را در امر خطیر خدمت گذاری یاری نمایند.

برکسی پوشیده نیست که مخالفین حسن روحانی ،در طول مدت فعالیتهای انتخاباتی وحتی پیش ازآن ،از هر گونه موضوع یا حاشیه ،بعنوان دستاویزی برای تخریب وجهه ایشان واستفاده ابزاری در تبلیغات انتخاباتی بمنظور تضعیف جایگاه او استفاده کردند.

یکی از موضوعاتی که در طول دوران رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری ،خصوصا در استان ایلام خبر ساز شد ،انتصاب دکتر جلال میرزایی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بعنوان رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان ایلام بود.

این موضوع دستاویزی شد، تا مخالفین با برعهده گرفتن نقش دایه مهربانتر از مادر وهمچنین بهره برداری سیاسی ازآن ، با کوبیدن بر طبل تضعیف ، از طریق بولد سازی واژه هایی نظیر " وکیل الدوله " " حقوق نمایندگی در خدمت دولت" " فراموش کردن حقوق مردم " " پشت پا زدن به نمایندگی مردم" ،حسابی در مسیر تخریب وجهه این نماینده و کاندیدای مورد حمایتش گام بردارند.

در حالیکه بسیاری از دستگاههای حاکمیتی با عدول از وظایف قانونی خود و با سوء استفاده از ابزار بیت المال ونادیده گرفتن هشدارهای قانونی ، علنا در تبلیغات انتخابات ،هم له یک کاندید مشخص وهم علیه  کاندیدای رقیب او !ورود نمودند ،پرواضح بود که بولد سازی موضوع ورود نماینده استان به عرصه انتخابات ، در راستای یک سیاه نمایی سازماندهی شده و آنهم بدنبال اجرای یک سناریوی از پیش تعیین شده صورت می گیرد .

به هرحال انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و از قضا مردم یک بار دیگر با " بلی" به تفکر حاکم بر قدرت اجرایی کشور و اعتماد مجدد به " حسن روحانی " ،توانستند نماینده استان در مجلس شورای اسلامی را برای احقاق حقوق مردم استان توانمند نموده وقدرت چانه زنی وی بر سر منافع استان را بیشتر کنند.

بی گمان علیرغم تمامی تبلیغات های صورت گرفته وسیاه نمایی بر سر انتصاب "جلال میرزایی" بعنوان رییس ستاد "حسن روحانی "در استان ایلام ،امروز جلال میرزایی ، هوش سرشار وذکاوت سیاسی خود را بر رخ مخالفین خود کشانید .امروز ثابت شد انتصاب میرزایی بعنوان رییس ستاد حسن روحانی و پیروزی وی درانتخابات ریاست جمهوری، نه تنها برای استان بد نیست ،بلکه می تواند بیش از پیش برای ایلام ومنافع مردم آن مثمر ثمر واقع شود .

به هر تقدیر باید پذیرفت یکی از مهمترین دلایل عقب نگه داشته شدن استان از قافله توسعه ،قدرت لابیگری ضعیف نمایندگان ادوار و همچنین کوتاهی دست مدیران استان در میان لایه های بالای قدرت در کشور بوده است ،فرصت پیروزی کاندیدای مورد حمایت نماینده استان در مجلس ،می تواند این خلاء مهم را پر نموده وظرفیت بزرگی برای استان در میان لایه های قدرت به حساب آید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حساس
|
-
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
با سلام
یعنی اگه رییسی ریس جمهور میشد ایلام با این نماینده باهوش و ذکاوت که رییس ستاد روحانی بود بدبخت میشد.....
جلال میرزایی که نماینده مردم در مجلس بود چطور به خود اجازه داد که مردم را نادیده گرفته و رییس ستاد دولت بشه ؟؟؟
ایشان نماینده مردم نیست نماینده دولت است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار