رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در ایلام گفت: انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ گونه مشکل یا تخلفی در این استان در جریان است.
کد خبر: ۴۲۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 19 May 2017
به گزارش تابناک ایلام؛  یوسف امیدی  اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون مساله و مورد خاصی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان اتفاق نیافتاده و هیچ گزارشی نیز در این زمینه دریاقت نشده است.

وی ادامه داد: تنها مساله در این زمینه کندی در روند رای گیری و زمان بر شدن برگزاری انتخابات است که این مورد نیز ناشی از ناآشنایی مردم و مراجعان و برگزار کنندگان این رویداد است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری افزود: چون دستگاه های احراز هویت الکترونیکی برای نخستین بار است که در انتخابات به کار گرفته شده و کارکردن با آن نیاز به زمان دارد این فرایند باعث شده رای گیری در شعبه های این استان با کندی انجام می شود.

امیدی تاکید کرد: به جز این مورد، خوشبختانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در استان ایلام در کمال امنیت و آرامش و سلامت ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح جمعه به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

این انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر برگزار می شود. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار