فرماندار ملکشاهی گفت: از ابتدای رای گیری از افراد واجد شرایط در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 10 هزار و 200 نفر از مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کرده اند.
کد خبر: ۴۲۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ 19 May 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ اسد قاسمی  اظهار کرد: شهرستان ملکشاهی دارای 22 هزار نفر جمعیت است که از این تعداد 15 هزار نفر واجد شرایط رای است.

وی افزود: از آغاز رای گیری تاکنون 10 هزار و 200 نفر در این شهرستان آرای خود را به صندوق ها ریخته اند که معادل 70 درصد واجدان رای است.

فرماندار ملکشاهی گفت: 35 شعبه با 70 صندوق برای برگزاری این انتخابات شامل 16 شعبه شهری، 15 شعبه روستایی و چهار شعبه سیار عشایری در سه شهر ارکواز، دلگشا و مهر و 15 روستای تابعه این شهرستان در نظر گرفته شده است.

قاسمی تعداد نامزدهای این دوره را در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان 143 نفر عنوان کرد و گفت: 137 نفر از این افراد مرد و 6 نفر زن هستند.

وی اظهار کرد: 54 نفر برای حضور در شوراهای شهرهای ارکواز ، دلگشا و مهر و 89 نفر نیز خود را به عنوان نامزد انتخابات شوراهای اسلامی در 15 روستای این شهرستان نامزد کرده اند.

فرماندار ملکشاهی با تاکید بر تلاش و شور و شوق متولیان، مجریان و ناظران انتخابات برای افزایش شور و نشاط گفت: تمام امکانات فراهم شده تا این انتخابات نیز با امنیت و آرامش برگزار شود.

وی اضافه کرد کرد: تلاش همه بر صیانت از آرای و حقوق مردم به عنوان حق الناس است و تمام بسترها در این زمینه فراهم شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی در فاصله 50 کیلومتری جنوب خاوری شهر ایلام واقع است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار